• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hd pakket de moeite waard?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter manfred!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

manfred!

Is er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred
 
Is er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred

Tsja, hangt van jezelf af. Je hebt in elk geval een aantal zenders waar je HD uitzendingen kunt bekijken. Anders heb je alleen Eurosport-HD en Brava HD, die zijn 'gratis'.
Je kunt het per maand opzeggen, dus je kunt het redelijk makkelijk even proberen en als je het achteraf toch niet vind bevallen, zeg je het weer op.
Pas in 2009 komen ned 1/2/3 erbij, maar die zijn ook "gratis" voor zover nu bekend.
 
Is er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred

Als je nu al vaak naar deze zenders kijkt in het sd pakket, dan is het aantrekkelijk om over te schakelen naar hd pakket, al vind ik dat het ook wel gratis door gegeven kan worden door Ziggo.
 
Ik ben ook van mening dat straks in 2009 de nieuwe publieke HD zenders Nederland 1,2 en 3 dan ook in het digitale basispakket moeten worden geplaatst.
Daar is al eens iets over naar buiten gebracht, kwam er dacht ik op neer dat de zenders die ook in SD-versie beschikbaar zijn gratis ook in hetzelfde pakket zitten. Vandaar dat eurosport-HD ook gratis is. Dat gaat dus ook voor NED 1/2/3 gelden.
 
Als je nu al vaak naar deze zenders kijkt in het sd pakket, dan is het aantrekkelijk om over te schakelen naar hd pakket, al vind ik dat het ook wel gratis door gegeven kan worden door ziggo.

De HD zenders zijn aparte zenders met een andere programmering. Het zijn niet dezelfde zenders maar dan in HD. Ook is er amper reclame te zien.

Als je veel naar kenniszenders kijkt zoals Discovery is het echt de moeite waard (vind ik). Helemaal op een FullHD tv!
 
NGC HD is wel doorspekt van de reclame, History HD zend helemaal geen reclame uit (ook weinig programma aankondigen tijdens een programma) En discovery HD zendt geen reclame uit maar wel flink wat programma aankondigingen.
 
hd

Is er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred
heb al hd van af het begin prachtig beeld. Er komen de komende tijd meer zenders bij ned 1 2 3, en dan zullen ook de rtl zenders volgen. maar ook nu is het de moeite waard voor die paar euro per maand
 
We hebben de nieuwe Humax HD decoder bijna een maand en het HDpakket sinds 2 weken en nu zitten we geregeld in de avond uurtjes naar Discovery HD, National Geographic HD en The History Channel HD te kijken.
De prijsverhouding t.o.v. slechts 3 aangeboden HD kanalen is inderdaad een beetje scheef, maar ik zou het er zeker niet om laten.
Ik verwacht en hoop dan ook dat Ziggo het HD pakket met meer zenders zal uitbreiden zonder enige prijsverhoging.
Ik ben ook van mening dat straks in 2009 de nieuwe publieke HD zenders Nederland 1,2 en 3 dan ook in het digitale basispakket moeten worden geplaatst.

De ned 1 2 3 komen er eind 2008 begin 2009 bij, de rtl zenders zullen dan volgen
 
Ik vind HD sowiezo zonde van het geld. Zelfs op het zeer grote plasma scherm van mijn broer merk ik geen verschil met gewone TV (behalve dat het groter is). :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan