M
manfred!
Is er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred
Is er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred
Daar is al eens iets over naar buiten gebracht, kwam er dacht ik op neer dat de zenders die ook in SD-versie beschikbaar zijn gratis ook in hetzelfde pakket zitten. Vandaar dat eurosport-HD ook gratis is. Dat gaat dus ook voor NED 1/2/3 gelden.Ik ben ook van mening dat straks in 2009 de nieuwe publieke HD zenders Nederland 1,2 en 3 dan ook in het digitale basispakket moeten worden geplaatst.
Als je nu al vaak naar deze zenders kijkt in het sd pakket, dan is het aantrekkelijk om over te schakelen naar hd pakket, al vind ik dat het ook wel gratis door gegeven kan worden door ziggo.
heb al hd van af het begin prachtig beeld. Er komen de komende tijd meer zenders bij ned 1 2 3, en dan zullen ook de rtl zenders volgen. maar ook nu is het de moeite waard voor die paar euro per maandIs er iemand die beschikt over het hd-pakket a3.95 per maand,met discovery hd enz. ik twijfel of het de moeite waard is om dat pakket te nemen. heeft iemand hier een mening over? graag uw reactie! bvd manfred
We hebben de nieuwe Humax HD decoder bijna een maand en het HDpakket sinds 2 weken en nu zitten we geregeld in de avond uurtjes naar Discovery HD, National Geographic HD en The History Channel HD te kijken.
De prijsverhouding t.o.v. slechts 3 aangeboden HD kanalen is inderdaad een beetje scheef, maar ik zou het er zeker niet om laten.
Ik verwacht en hoop dan ook dat Ziggo het HD pakket met meer zenders zal uitbreiden zonder enige prijsverhoging.
Ik ben ook van mening dat straks in 2009 de nieuwe publieke HD zenders Nederland 1,2 en 3 dan ook in het digitale basispakket moeten worden geplaatst.

Ik vind HD sowiezo zonde van het geld. Zelfs op het zeer grote plasma scherm van mijn broer merk ik geen verschil met gewone TV (behalve dat het groter is).![]()
