• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD opzeggen zonder nieuw contract?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zoop
  • Startdatum Startdatum
Z

zoop

Kun je ook HD kanalen opzeggen zonder meteen weer een jaarcontract aan te moeten gaan? Ik heb het nu een jaar aangekeken en vind het zonde van m'n geld, maar wil niet daardoor gedwongen zijn een nieuw jaarcontract af te sluiten.
 
zoop zei:
Kun je ook HD kanalen opzeggen zonder meteen weer een jaarcontract aan te moeten gaan? Ik heb het nu een jaar aangekeken en vind het zonde van m'n geld, maar wil niet daardoor gedwongen zijn een nieuw jaarcontract af te sluiten.

Nu twijfel ik zelf ook even, maar een HD-pakket is volgens mij een extra zenderpakket en alle extra zenderpakketten kunnen maandelijks opgezegd worden. Beste is even dat je gewoon de klantenservice belt, zij kunnen het haarfijn uitleggen.
 
zoop zei:
Kun je ook HD kanalen opzeggen zonder meteen weer een jaarcontract aan te moeten gaan? Ik heb het nu een jaar aangekeken en vind het zonde van m'n geld, maar wil niet daardoor gedwongen zijn een nieuw jaarcontract af te sluiten.

Je vindt beeldkwaliteit zonde van je geld? Dan zou ik maar weer analoog gaan op zo'n ouderwetse olifantenkast.
 
Terug
Bovenaan