- Berichten
- 3.308
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Naast deze nieuwe zenders worden ook de Olympische Spelen en het WK2010 in HD uitgezonden.
Bovenstaande update is te lezen op de startpagina van het forum.
Ik kreeg een mail terug van de NOS als antwoord op mijn vraag aan hun, of het wk in het geheel in HD wordt uitgezonden.
Geachte heer ...........
Dank u voor uw e-mail. Hierbij deel ik u mee dat dit vooralsnog niet bekend is.
Met vriendelijke groet
Nettie Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
Het HD gebeuren op het as WK is nog zeer onzeker.
Bovenstaande update is te lezen op de startpagina van het forum.
Ik kreeg een mail terug van de NOS als antwoord op mijn vraag aan hun, of het wk in het geheel in HD wordt uitgezonden.
Geachte heer ...........
Dank u voor uw e-mail. Hierbij deel ik u mee dat dit vooralsnog niet bekend is.
Met vriendelijke groet
Nettie Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
Het HD gebeuren op het as WK is nog zeer onzeker.
