• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hd ontvangen met ziggodigitaalkaart en alpha classsic

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mootje1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mootje1

kun je als je de alpha classic cam module hebt en een smartcard voor digitaal van Ziggo ook hd tv ontvangen of heb je daar een andre smartcard van ziggo voor nodig en kun je die ook in de cammodule doen bv de alpha classic of heb je daar ook weer een andere module voor nodig bij de sony kdl 32w4000
 
De Sony KDL-32W4000 heeft een digitale HDTV DVB-C (en DVB-T) tuner ingebouwd, hiermee kun je dus ook de HDTV uitzendingen van Ziggo ontvangen.
Je hebt hiervoor geen speciale smartcard nodig.
Voor een alphacrypt module maakt het verder niets uit of er HD of SD uitzendingen worden ontvangen, deze module zorgt alleen voor het decoderen van het signaal.

Hier staan ook nog wat gebruikerservaringen en vragen: Kieskeurig.nl: Sony KDL-32W4000
 
Ter geruststelling en verzekering: ik heb dezelfde TV, en ik kan er prima HDTV mee kijken. Uiteraard moet je wel geabonneerd zijn op de HDTV-kanalen om ze te kunnen bekijken. Anders kan je alleen de zenders uit het standaardpakket (Eurosport HD & Brava) ontvangen, da's niet anders dan bij een Ziggo-gecertificeerde ontvanger.
 
dus ik heb niet zo n decoder nodig die je bij ziggo kan krijgen voor 300 euro maar wel het abbonement voor de kanalen begrijp ik dat goed
 
zijn er al veel hd zenders bij ziggo zie ik dat het pakket 3,95 is maar niet welke zenders:rolleyes:
 
En in januari 2009 komen daar de publieke omroepen NED1, 2 en 3 in HD nog bij. Het is niet duidelijk of daar extra voor moet worden betaald, maar ik verwacht het niet. ;)
 
Heb al veel gelezen over sommige Sony-toestellen, maar weet niet of dit dus ook werkt op een Panasonic. Wie weet raad?:frons:

Volgens mij zijn er geen Panasonic (consumer) TV's met een DVB-C tuner, ik lees alleen ondersteuning voor DVB-T/Digitenne.
Het zal dus niet gaan werken in combinatie met Ziggo.
Maar om dit zeker te weten moet je gewoon de specificaties van je TV opzoeken.


Edit: Mmm quoted posting verdwenen/verplaatst? :confused:
Panasonic TH-42 PX80EA met CI-module
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan