• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD on demand menu knop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Fragger
  • Startdatum Startdatum
F

Fragger

Hallo iedereen.
Toen ik van de week mijn nieuwe philips hdtv decoder zonder dvr aansloot zat ik even bij on demand te kijken.
Daar zag ik een knop zitten van HD on demand.
Toen ik later mijn decoder opnieuw opstarte was ie weg.
Is dit een test? Of hoort het officieel bij het hd pakket? Of was het een foutje?

Ik hoor het graag
 
Interessant. Het ligt wel in de lijn der verwachtingen dat HD On Demand dit jaar bij UPC gelanceerd zou worden, maar wanneer is niet bekend. Misschien was het inderdaad een test en kunnen we het op redelijke termijn verwachten :)
 
Arthur29 zei:
Interessant. Het ligt wel in de lijn der verwachtingen dat HD On Demand dit jaar bij UPC gelanceerd zou worden, maar wanneer is niet bekend. Misschien was het inderdaad een test en kunnen we het op redelijke termijn verwachten :)

Oja, heeft UPC hier iets over gezegd? Maar bedoel je dan HD on Demand van Ned 1, 2 3 zoals nu op 71, 72, 73?
 
Ze riepen in 2008 al dat HD On Demand er zou gaan komen. Dat zullen in eerste instantie films en documentaires zijn denk ik. Want wat moet er aan HD content beschikbaar komen vanuit de Publieke Omroep dan? Er is praktisch niets :)
 
Terug
Bovenaan