A
aeon
Hallo,
Ik overweeg om over te stappen van losse (analoge) TV/Internet/telefonie naar een Alles-in-1-plus pakket. Dat kost mij niets extra per maand, en heb ik 6mbit meer bandbreedte, en mooi digitale TV op mijn nieuwe blinkende LCD tv.
Nu zie ik dat er wat aanbiedingen zijn mbt de decoders/installatie pakketten. De standaard decoder is gratis, en de HD variant is 99 euro.
Nu zoek ik wat informatie die ik niet op de Ziggo site, of dit forum niet kan terugvinden. Weet iemand misschien;
Welke decoders er op dit moment worden uitgegeven in deze aanbieding? (Ik woon in Casema gebied) voor HD of non-HD. Ivm mijn surround receiver is het voor mij belangerijk dat er een digitale uitgang op zit. (Optisch of HDMI)
Ik twijfel erg tussen HD of non HD. Ik heb een ingebouwde decoder in mijn TV, en wil in de toekomst (als er duidelijkheid is over de Alphacrypt kaart, etc) gewoon de TV als decoder gebruiken. Daarom wil ik niet zoveel geld neerleggen voor een decoder. Op de site van Ziggo staat dat de HD decoder ook het SD signaal upscaled. Stelt dat wel iets voor? Dus een rede om €99,- neer te leggen voor decoder?
Alvast bedankt!
Ik overweeg om over te stappen van losse (analoge) TV/Internet/telefonie naar een Alles-in-1-plus pakket. Dat kost mij niets extra per maand, en heb ik 6mbit meer bandbreedte, en mooi digitale TV op mijn nieuwe blinkende LCD tv.
Nu zie ik dat er wat aanbiedingen zijn mbt de decoders/installatie pakketten. De standaard decoder is gratis, en de HD variant is 99 euro.
Nu zoek ik wat informatie die ik niet op de Ziggo site, of dit forum niet kan terugvinden. Weet iemand misschien;
Welke decoders er op dit moment worden uitgegeven in deze aanbieding? (Ik woon in Casema gebied) voor HD of non-HD. Ivm mijn surround receiver is het voor mij belangerijk dat er een digitale uitgang op zit. (Optisch of HDMI)
Ik twijfel erg tussen HD of non HD. Ik heb een ingebouwde decoder in mijn TV, en wil in de toekomst (als er duidelijkheid is over de Alphacrypt kaart, etc) gewoon de TV als decoder gebruiken. Daarom wil ik niet zoveel geld neerleggen voor een decoder. Op de site van Ziggo staat dat de HD decoder ook het SD signaal upscaled. Stelt dat wel iets voor? Dus een rede om €99,- neer te leggen voor decoder?
Alvast bedankt!
