• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD NL verdwenen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Brian2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Brian2

HD NL komt niet meer in mijn zenderlijst voor. Iemand anders bij wie dit het geval is?
 
Hier ook (Tilburg), misschien om plaats te maken voor de Eurosport HD test, die eraan komt?
Posted via Mobile Device
 
Het gaat hier over HD NL niet over Nederland 1 HD (namen lijken ook wel erg veel op elkaar:?).

Wielrennen wordt uitgezonden op Nederland 1 HD.

Oops foutje..dit staat er op de website van Ziggo:

Ziggo maakt van deze zomer een HD-zomer want het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen kun je gratis in HD bekijken via zowel Nederland 1 HD als Eurosport HD. Ook Brava HDTV is gratis.Wil je meer HD-zenders, dan kun je het HDTV pakket bestellen, met National Geographic Channel HD, Discovery HD en The History Channel HD.


HDNL wordt nog wel genoemd verderop in het overzicht..snap er weinig meer van :wink:
 
het kontrakt voor HD1.NL is per 1 juli beeindigd.

Oops foutje..dit staat er op de website van ziggo:

Ziggo maakt van deze zomer een HD-zomer want het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen kun je gratis in HD bekijken via zowel Nederland 1 HD als Eurosport HD. Ook Brava HDTV is gratis.Wil je meer HD-zenders, dan kun je het HDTV pakket bestellen, met National Geographic Channel HD, Discovery HD en The History Channel HD.


HDNL wordt nog wel genoemd verderop in het overzicht..snap er weinig meer van :wink:
 
het kontrakt voor HD1.NL is per 1 juli beeindigd.

Prima, deze kanaal werd op transportstream 26 (170 mhz) verplaatst. Dat is de transportstream die geen stabiel signal stuurd en daarom geen beeld levert. Jullie kunnen nu nog History Channel HD (ook transportstream 26 en naturlijk ook geen beeld) verdwenen, dan zijn we alle problemen kwijt.
 
Re:

het kontrakt voor HD1.NL is per 1 juli beeindigd.
Komt er nog een zender voor terug? Het HD-pakket is al niet zo breed en nu wordt er zo een zender verwijderd zonder communicatie.
 
dit stond op mediamagazine.nl:

** Kabelaar Ziggo is gestopt met de doorgifte van de HDTV-zender HD NL. De kabelaar, ontstaan uit @Home, Casema en Multikabel, heeft per 1 juli het contract opgezegd met de zender. Het HDTV-pakket van Ziggo bestaat nu nog uit de tv-zenders National Geographic Channel HD, Discovery HD en The History Channel HD. Via het digitale basispakket is de zender Brava HDTV te bekijken. Ziggo hoopt op korte termijn te starten met doorgifte van Eurosport HD via het basispakket. De benodigde softwareupdate voor de Samsung HDTV-ontvanger zal binnen afzienbare tijd beschikbaar komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan