S
sqweesh
Ik heb de laatste tijd vaak dat een programma dat gewoon 16
word uitgezonden op het gewone digitale kanaal op het HD kanaal als 4:3 word weergegeven.
Ik heb een ciso box met nog de 3.8 software versie.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Ik heb een ciso box met nog de 3.8 software versie.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

