- Berichten
- 242
Er is een HD kanaal (ik heb een HD abonnement en een HD box in andere kamer) op een SD box te krijgen terwijl de rest niet te krijgen is (HD).
Als ik op die SD box dat kanaal kies of ik zap er voorbij dan is er zwart beeld en zie ik wel de ondertitels.
Omdat de rest niet te kiezen en krijgen is (wat ik normaal acht op een oude SD box) vindt ik dit opmerkelijk. Of is dit niet zo raar?
Als ik op die SD box dat kanaal kies of ik zap er voorbij dan is er zwart beeld en zie ik wel de ondertitels.
Omdat de rest niet te kiezen en krijgen is (wat ik normaal acht op een oude SD box) vindt ik dit opmerkelijk. Of is dit niet zo raar?


