• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD icoon op informatiebalk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Edwin-B
  • Startdatum Startdatum
E

Edwin-B

Hallo,
Ik heb sinds vandaag de HD DVR Mediabox binnen. De HD zenders zijn netjes te bekijken. Alleen ik zit met één (simpele) vraag. Wat wil het HD icoontje naast sommige HD zenders zeggen? Staat dit ervoor dat de betreffende uitzending ook echt in HD wordt uitgezonden? Want het staat niet bij iedere HD zender.
Alvast bedankt.
 
Goedeavond,

Dat is een simpele vraag.
UPC wilt aangeven dat de zenders in HD zijn.
Ik kan je helaas niet uitleggen waarom het niet op elke hd zender staat.
Overigens is niet alles in HD op die zenders hoor.
 
De zendernaam van HD zenders bij UPC eindigen allemaal met HD.

Je hebt ook de logo's in beeld (zoals b.v. Een HD). Tja, daar heeft UPC niets mee van doen. Zo heet de zender nu eenmaal in het echt.
 
Zo'n leek ben ik nou ook weer niet. Ik bedoel het kleine HD icoontje in een vierkant op de mini TV guide van UPC. Dit staat achter de naam van de zender. Bijvoorbeeld RTL 7 HD (icoontje HD). Dit staat niet bij iedere HD zender erachter, daarom vroeg ik me wat het was.
 
Ja dat klopt inderdaad, maare je weet zelf wel welk er in HD zijn.
die guide let ik niet zo op ;)
 
davy16 zei:
Ja dat klopt inderdaad, maare je weet zelf wel welk er in HD zijn.
die guide let ik niet zo op ;)
Oke, bedankt :)
Het zou niet zo'n gek idee zijn toch? Want ik weet nu niet direct of Ajax-Chelsea op RTL7 bijvoorbeeld in HD is of niet.
 
nee die was zeker niet in HD hoor.
Ze zenden echt maar zelden wat uit in HD en dit word meestal dan vermeld op internet:
www.totaaltv.nl
 
davy16 zei:
nee die was zeker niet in HD hoor.
Ze zenden echt maar zelden wat uit in HD en dit word meestal dan vermeld op internet:
www.totaaltv.nl
Ik zie het, heel erg bedankt! Jammer dat er nog zo weinig in HD wordt uitgezonden. Maar wat in HD is, ziet er wel geweldig uit.
 
Edwin-B zei:
Ik zie het, heel erg bedankt! Jammer dat er nog zo weinig in HD wordt uitgezonden. Maar wat in HD is, ziet er wel geweldig uit.
Dat klopt en graag gedaan!
UPC kan zelf natuurlijk nooit weten wat in HD komt, want dat bepalen die zenders zelf.
 
Terug
Bovenaan