• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD DVR: Opnemen in HD?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MikeH
  • Startdatum Startdatum
M

MikeH

Vroeg ik me af:

Kan een HD DVR opnemen in HD? Ik begrijp dat ik met een dergelijke STB HD zenders kan bekijken en opnemen zal ook wel lukken, maar kan ik ook in HD opnemen?

Dank!
Mike
 
Een zender die in HD uitzend neem je met je HD DVR uiteraard ook in HD op.
 
LawOfTheStraw,

Dank voor je reactie. Je geeft aan dat dit "uiteraard" het geval is. Weet je toevallig ook (wellicht heb je een HD DVR) welke resolutie, welk (video-) formaat en welke compressie factor / bitrate er gebruikt wordt?

Mike
 
HD programma’s en natuurlijk HD films kun je alleen opnemen als je in het bezit bent van een HD-DVR voor in dit geval van UPC. Je hebt dan wel een abbo nodig voor HD TV van UPC.

Externe HD Recorders van welk merk ook zullen geen HD uitzendingen opnemen alleen SD programma’s

Cheers
 
Terug
Bovenaan