F
frankie66
De afgelopen tijd hebben wij nogal vervelende problemen met de HD-dvr mediabox.
Op een gegeven moment gaat 'ie op freeze en vervolgens gebeurt niks meer.
Zap ik dan naar een volgend kanaal, krijg ik dat blauwe scherm met de melding dat we geen toegang hebben
voor die zender etc, etc.
Dit is dan met alle kanalen, behalve de UPC test/reclame kanalen, die zijn wel te zien.
Dit gebeurt dus op elk willekeurig moment en zojuist tijdens DWDD was 't weer raak.
Toch maar UPC even gebeld en kreeg te horen dat de wachttijd meer dan 10 bedraagt.
Iemand nog meer met dezelfde problemen ?
p.s
Pffffffft, ff proberen en ja hoor, nu doet 'ie 't ineens weer.
Ben benieuwd voor hoe lang.
Op een gegeven moment gaat 'ie op freeze en vervolgens gebeurt niks meer.
Zap ik dan naar een volgend kanaal, krijg ik dat blauwe scherm met de melding dat we geen toegang hebben
voor die zender etc, etc.
Dit is dan met alle kanalen, behalve de UPC test/reclame kanalen, die zijn wel te zien.
Dit gebeurt dus op elk willekeurig moment en zojuist tijdens DWDD was 't weer raak.
Toch maar UPC even gebeld en kreeg te horen dat de wachttijd meer dan 10 bedraagt.
Iemand nog meer met dezelfde problemen ?
p.s
Pffffffft, ff proberen en ja hoor, nu doet 'ie 't ineens weer.
Ben benieuwd voor hoe lang.