S
spr0etje
Bij mij in het flat is een man die heeft in een winkel van UPC ( Zuidplein Rotterdam ) een HD-DVR Box gehaald en zijn oude media box gelijk ingeleverd. Ze hadden die meneer eerst een gewone HD Box gegeven maar toen hij de medewerker van UPC daar op atendeerde werd de doos als nog omgeruild. Die medewerker zei misschien dat dit wat moeilijkheden zou kunnen opleveren.
Die meneer bij mij in het flat kreeg het aansluiten niet voor elkaar dus heeft hij mijn hulp ingeroepen, tot zover geen problemen. Zijn TV heeft geen HDMI aansluiting dus moest ik een verloopje hebben naar DVI. Toen alles aangesloten was zenders zoeken en wachten tot de box geactiveerd zou worden in het beeld staat dan dat het wel 15 min. kan duren anders moet je de helpdesk bellen (0990-1580). Wij dus bellen en dan krijg je het meest enge verhaaltje te horen van UPC dat de medewerkers moeten leren; Mijn naam is "XXXXX" ik ben aangesteld om uw probleem op te lossen mijn excuses voor het ongemak. Ik dus die medewerker verteld dat wij na inmiddels 20 min. nog steeds geen beeld hadden, hij zei: ga naar het menu, instellingen, fabrieksinstellingen, en dan moet alles werken. Toen kreeg ik de vraag: heb ik uw probleem op kunnen lossen? Ik zei dat weet ik niet want ik heb nog steeds geen beeld. Dat vond die meneer geloof ik niet zo leuk maar hij wenste me toch een prettige dag.
Na weer 15 min. wachten nog steeds geen beeld. Ik weer de helpdesk gebeld het zelfde verhaal; ik geen beeld, hij ik ben aansteld om enz. Na alle gegevens gekontroleerd te hebben bleek de hele HD-DVR Box niet in hun systeem voor te komen, dus nu moest ik het nummer van de Box en het nummer van de smartcard geven om alles in het systeem te zetten. Vanaf nu kan het 24 uur duren voor dat alles werkt. Ik vind het te gek voor woorden dat die eerste medewerker niet gezien heeft dat de box niet aangemeld stond. De tweede medewerker die dan wel iets slimmer was kwam ook weer met de vraag: heb ik u probleem op kunnen lossen? Ik zei weer nee want ik heb nog steeds geen beeld. Zelf geen excuus van UPC schandalig en dan die verhaaltjes van de UPC medewerkers die ze uit hun hoofd moeten leren maar waarvan ze totaal niet weten wat die verhaaltjes inhouden.
Die meneer bij mij in het flat kreeg het aansluiten niet voor elkaar dus heeft hij mijn hulp ingeroepen, tot zover geen problemen. Zijn TV heeft geen HDMI aansluiting dus moest ik een verloopje hebben naar DVI. Toen alles aangesloten was zenders zoeken en wachten tot de box geactiveerd zou worden in het beeld staat dan dat het wel 15 min. kan duren anders moet je de helpdesk bellen (0990-1580). Wij dus bellen en dan krijg je het meest enge verhaaltje te horen van UPC dat de medewerkers moeten leren; Mijn naam is "XXXXX" ik ben aangesteld om uw probleem op te lossen mijn excuses voor het ongemak. Ik dus die medewerker verteld dat wij na inmiddels 20 min. nog steeds geen beeld hadden, hij zei: ga naar het menu, instellingen, fabrieksinstellingen, en dan moet alles werken. Toen kreeg ik de vraag: heb ik uw probleem op kunnen lossen? Ik zei dat weet ik niet want ik heb nog steeds geen beeld. Dat vond die meneer geloof ik niet zo leuk maar hij wenste me toch een prettige dag.
Na weer 15 min. wachten nog steeds geen beeld. Ik weer de helpdesk gebeld het zelfde verhaal; ik geen beeld, hij ik ben aansteld om enz. Na alle gegevens gekontroleerd te hebben bleek de hele HD-DVR Box niet in hun systeem voor te komen, dus nu moest ik het nummer van de Box en het nummer van de smartcard geven om alles in het systeem te zetten. Vanaf nu kan het 24 uur duren voor dat alles werkt. Ik vind het te gek voor woorden dat die eerste medewerker niet gezien heeft dat de box niet aangemeld stond. De tweede medewerker die dan wel iets slimmer was kwam ook weer met de vraag: heb ik u probleem op kunnen lossen? Ik zei weer nee want ik heb nog steeds geen beeld. Zelf geen excuus van UPC schandalig en dan die verhaaltjes van de UPC medewerkers die ze uit hun hoofd moeten leren maar waarvan ze totaal niet weten wat die verhaaltjes inhouden.