• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD Colorado homecast digitaletv decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pmpatricia

Hallo forumleden,

Ik heb vorig jaar een Digitale decoder gekocht maar doet steeds vreemd.
Ik kan de helft van de tijd maar een klein aantal zenders zien terwijl ik voor genoeg zenders nog bijbetaal kan ik ook die niet kijken.
Bij de rest geeft hij de volgende melding aan[E37 - 32 Onbekende uitzending] voor de rest blijft vervolgens het beeld zwart.

Heb hem al een aantal keren helemaal uit (geresset) gedaan en eerst na tien seconden weer aan gedaan ondertussen ben zit ik al op tien minuten uit en dan weer aan het blijft het zelfde helaas.
Terwijl het hele kastje pas net aangezet is wanneer we naar tv kijken gaan de stekkers er pas in.
Baal hier na ruim een jaar wel behoorlijk van.
Kijk dus amper naar digitale televisie maar betaal er wel voor.
Wie weet wat er mis is en hoe ik dit kan verhelpen.

Met vriendelijke groet,
pmpatricia
 
E32 geeft aan dat u waarschijnlijk een verkeerde frequentie en/of verkeerd netwerknummer (Net ID) hebt ingevoerd bij het instellen van u digitale ontvanger. Kijk in de Handleiding Digitale TV voor hulp bij het instellen van uw ontvanger. E32 kan ook betekenen dat er een probleem op het netwerk van Ziggo is. Controleer of er een melding is bij u in de buurt, door uw postcode in te vullen. Is de foutmelding hiermee niet verholpen, herstel dan de smartcard op Mijn Ziggo.

Ziet u een melding E37 op uw televisiescherm? Controleer de frequentie en het netwerk-ID in het menu van uw ontvanger. Kijk voor de juiste gegevens in de Handleiding Digitale Televisie.
 
Is het juiste netwerknummer ingesteld? Voor Vlagtwedde is dit 9600, tenzij je postcode 9564 hebt dan is het 7800. In beide gevallen is de frequentie 369.00Mhz.
 
ik heb intussen alles geprobeerd.
Ik ben alle kabels na gelopen. Kon er niks vreemds aan vinden alles zat goed.
het kastje terug gezet naar fabrieksinstelling en alle zenders opnieuw erop gezet.
Resultaat alle zenders doen het joepie ik dacht echt dat we eindelijk digitale tv konden gaan kijken.
Maar helaas na tien minuten zap ik naar een ander kanaal en krijg zelfs geen foutmelding meer gewoon zwart beeld ned 1 kan ik ontvangen voor de rest niks ik kan nu nog minder zenders kijken dan voorheen.

Na smartcard herstel online is dit probleem nog niet verholpen helaas.

groetjes
pmpatricia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan