P
poiuyt
Zoals misschien sommige weten heb ik laatst storing gehad en dacht upc mijn royaal dvr abonnement maar te deactiveren en mijn HD abonnement te activeren. Nu is dan eindelijk mijn HD-box binnen en heb ik alles aangesloten en gebeld voor activering. Ook heb ik alle cijfertjes ingevuld en zijn er al kanalen en radiozenders gevonden. Voorwaarden heb ik ook geaccepteerd.
Alleen nu krijg ik het bericht, geen signaal! Mijn oude royaal dvr box werkte nog gewoon met de kabels die er nu liggen en nu zou die het op deze niet doen? Overigens heb ik gewoon nog analoog signaal.
Als ik de box uitzet op bijvoorbeeld Nederland 2 en weer aanzet zegt de box dat ik geen rechten heb, ga ik zappen komt die met het verhaal signaalverlies.
Moet dit signaal nu echt geactiveerd worden en gaat het echt pas na 1 uur werken?
edit: zit testbeeld hier niet op 999? Die pakt de box namelijk niet!
Alleen nu krijg ik het bericht, geen signaal! Mijn oude royaal dvr box werkte nog gewoon met de kabels die er nu liggen en nu zou die het op deze niet doen? Overigens heb ik gewoon nog analoog signaal.
Als ik de box uitzet op bijvoorbeeld Nederland 2 en weer aanzet zegt de box dat ik geen rechten heb, ga ik zappen komt die met het verhaal signaalverlies.
Moet dit signaal nu echt geactiveerd worden en gaat het echt pas na 1 uur werken?
edit: zit testbeeld hier niet op 999? Die pakt de box namelijk niet!
