C
clubdj
Heb in december een Loewe connect 32 gekocht.
Had totaal geen verstand van alle termen dus heb me laten adviseren in de winkel.
Nu is deze TV een 1080i toestel. En is mij verkocht als een Full HD toestel.
Is dit nu onjuiste informatie die ik gekregen heb? En zo ja.. kan ik er dan nog wat aan doen.
Toestel heeft 1999 Euro gekost en dan wil je toch wel waar voor je geld..
Had totaal geen verstand van alle termen dus heb me laten adviseren in de winkel.
Nu is deze TV een 1080i toestel. En is mij verkocht als een Full HD toestel.
Is dit nu onjuiste informatie die ik gekregen heb? En zo ja.. kan ik er dan nog wat aan doen.
Toestel heeft 1999 Euro gekost en dan wil je toch wel waar voor je geld..
