C
clavan
Ik heb sinds kort HboGo op mijn tablet maar word helemaal gek van de vraag om opnieuw in te loggen bij Ziggo die te pas en te onpas verschijnt. Als ik een stukje terugspoel in een uitzending bijvoorbeeld. Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Laatst bewerkt door een moderator: