• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HBOGo, SilverLight5, te zwaar voor maistream

  • Onderwerp starter Onderwerp starter richag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

richag

Sinds de update van SL5 heb ik last met afspelen van HBOGo. Volgens twee onafhankelelijke PC winkels vraagt SL5 85 tot 95 % van de processor, ook op de nieuwste mainstream laptops. Volgens Ziggo ben ik een van de weinigen die hier last van heeft. Ze kunnen dus niets betekenen, enkel dat ze mijn bevindingen bij HBO USA gaan plaatsen.

Zijn er nog meer personen die last hebben met afspelen op hun laptop?
En hebben jullie dit al gemeld bij Ziggo?
 
Weet niet wat precies je problemen zijn met SL5 icm HBO go. Hier werkt het gewoon goed, en laptop staat dan in Quiet stand, waarbij de processor op 70% wordt gemaximeerd.

Dus ik zou even niet weten wat ik bij Ziggo zou moeten melden op dit moment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan