S
sjefke007
Ben ik de enige die zo denkt,of herkennen jullie dit.
Ik vind het abonoment hbo erg zwak.
Nu heb ik het gelukkig gratis(maar afwachten of je werklijk niks betaald en dat het een maand door loopt)
Het uitzenden is vaak zo slecht,dat als je zelf een bluray(rip)download echt veel beter beeld hebt,dan op hbo.
Ik snap dat sommige films niet in hd zijn,maar het gaat om films die ook uit zijn in bluray.
Word dat dan gewoon in dvd uitgezonden,dat het ge upscaled word?
Niet te spreken over het on demand gebeuren.
Vaak zijn er alleen sd afl en films beschikbaar,en of hele oude films.
De paar nieuwe die er op staan die wel in hd zijn,is de hd weer zo slecht van.
veel mensen zullen zeggen ...(film)is gewoon hd hoor,ja dat klopt maar het kan zo veel mooier.
Terwijl het bij film1 vaak enorm mooi beeld is(vaak ook slecht)
maar dan zie je dat het wel kan.
als ik zo film vergelijk met een die op me pc staat,wint film het regelmatig qua beeld.
En bbc hd dat is werkelijk prachtig beeld.
Waarom kan dat dan niet bij hbo
Ik kan me niet voorstellen dat het in america ook zo slecht gesteld is met de zender,aangezien het een echte betaal zender is die garant staat voor kwaliteit.
Ik vind het slechte reclame.
Je zorgt toch dat alles helemaal in orde is en bijna niet beter kan,als je zo gratis proef periode geeft,juist om mense te overtuigen en te houden.
Maar blijkbaar werkt dat anders.
Ik denk dat ik hbo gewoon opzeg,en weer lekker ga downloaden.
On demand wat en wanneer ik wil,en in het echte hd ~!!
Ik vind het abonoment hbo erg zwak.
Nu heb ik het gelukkig gratis(maar afwachten of je werklijk niks betaald en dat het een maand door loopt)
Het uitzenden is vaak zo slecht,dat als je zelf een bluray(rip)download echt veel beter beeld hebt,dan op hbo.
Ik snap dat sommige films niet in hd zijn,maar het gaat om films die ook uit zijn in bluray.
Word dat dan gewoon in dvd uitgezonden,dat het ge upscaled word?
Niet te spreken over het on demand gebeuren.
Vaak zijn er alleen sd afl en films beschikbaar,en of hele oude films.
De paar nieuwe die er op staan die wel in hd zijn,is de hd weer zo slecht van.
veel mensen zullen zeggen ...(film)is gewoon hd hoor,ja dat klopt maar het kan zo veel mooier.
Terwijl het bij film1 vaak enorm mooi beeld is(vaak ook slecht)
maar dan zie je dat het wel kan.
als ik zo film vergelijk met een die op me pc staat,wint film het regelmatig qua beeld.
En bbc hd dat is werkelijk prachtig beeld.
Waarom kan dat dan niet bij hbo
Ik kan me niet voorstellen dat het in america ook zo slecht gesteld is met de zender,aangezien het een echte betaal zender is die garant staat voor kwaliteit.
Ik vind het slechte reclame.
Je zorgt toch dat alles helemaal in orde is en bijna niet beter kan,als je zo gratis proef periode geeft,juist om mense te overtuigen en te houden.
Maar blijkbaar werkt dat anders.
Ik denk dat ik hbo gewoon opzeg,en weer lekker ga downloaden.
On demand wat en wanneer ik wil,en in het echte hd ~!!


Hopelijk verbetert UPC dit jaar veel aan de HB.