• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HBO waarom zo slechte hd?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sjefke007
  • Startdatum Startdatum
S

sjefke007

Ben ik de enige die zo denkt,of herkennen jullie dit.
Ik vind het abonoment hbo erg zwak.

Nu heb ik het gelukkig gratis(maar afwachten of je werklijk niks betaald en dat het een maand door loopt)

Het uitzenden is vaak zo slecht,dat als je zelf een bluray(rip)download echt veel beter beeld hebt,dan op hbo.
Ik snap dat sommige films niet in hd zijn,maar het gaat om films die ook uit zijn in bluray.
Word dat dan gewoon in dvd uitgezonden,dat het ge upscaled word?

Niet te spreken over het on demand gebeuren.
Vaak zijn er alleen sd afl en films beschikbaar,en of hele oude films.
De paar nieuwe die er op staan die wel in hd zijn,is de hd weer zo slecht van.
veel mensen zullen zeggen ...(film)is gewoon hd hoor,ja dat klopt maar het kan zo veel mooier.

Terwijl het bij film1 vaak enorm mooi beeld is(vaak ook slecht)
maar dan zie je dat het wel kan.
als ik zo film vergelijk met een die op me pc staat,wint film het regelmatig qua beeld.

En bbc hd dat is werkelijk prachtig beeld.
Waarom kan dat dan niet bij hbo

Ik kan me niet voorstellen dat het in america ook zo slecht gesteld is met de zender,aangezien het een echte betaal zender is die garant staat voor kwaliteit.

Ik vind het slechte reclame.
Je zorgt toch dat alles helemaal in orde is en bijna niet beter kan,als je zo gratis proef periode geeft,juist om mense te overtuigen en te houden.

Maar blijkbaar werkt dat anders.

Ik denk dat ik hbo gewoon opzeg,en weer lekker ga downloaden.
On demand wat en wanneer ik wil,en in het echte hd ~!!
 
Ben het er voor 100% mee eens.
Dit is een anti reclame voor HD tv.
Als ik mijn usenet downloads vergelijk met het magere aanbod en kwaliteit van HBO/UPC dan heb ik maar 1 gedachte, ' direct dat abonnement opzeggen' en weer lekker met 120 MB downloaden!!
Kwaliteit 100% beter een stuk overzichtelijker.

Advies voor UPC;
Ga zo door in 2013 .

VOOR EEN IEDER, EEN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2013. (Sorry voor de caps. moest gewoon ff)
 
Sowieso id het hele HD gebeuren in NL een aanfluiting. Afgelopen jaar in de USA geweest, als je daar een HD zender opzet spat alles van het scherm af!

Maar goed als ik sommige SD zenders hier bekijk denk ik ben blij dat HD het nog een beetje compenseert. :P
 
robkalshoven zei:
Ben het er voor 100% mee eens.
Dit is een anti reclame voor HD tv.
Als ik mijn usenet downloads vergelijk met het magere aanbod en kwaliteit van HBO/UPC dan heb ik maar 1 gedachte, ' direct dat abonnement opzeggen' en weer lekker met 120 MB downloaden!!
Kwaliteit 100% beter een stuk overzichtelijker.

Advies voor UPC;
Ga zo door in 2013 .

VOOR EEN IEDER, EEN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2013. (Sorry voor de caps. moest gewoon ff)

Je word boos op upc omdat de content aanbieder hbo het vertikt om goed hd uittezenden en of hun ondemand bijdehouden? apart....
 
Devil-Strike.net zei:
Je word boos op upc omdat de content aanbieder hbo het vertikt om goed hd uittezenden en of hun ondemand bijdehouden? apart....

Hij zegt toch hbo slash upc
geld voor beiden dus,waar ik het mee eens ben.
dat de zenders wel of geen hd aanbieden,kan upc weinig mee(als alleen druk uitvoeren)
maar dat upc zelf ook vaak slecht beeld geeft,kunnen ze wel wat aan doen.

Al was er vandaag wel een super mooie hd film op hbo te zien the muppets
zo zou elke film moeten zijn.
alleen is het dan weer jammer dat het nederlands was ::)
 
robkalshoven zei:
Ben het er voor 100% mee eens.
Dit is een anti reclame voor HD tv.
Als ik mijn usenet downloads vergelijk met het magere aanbod en kwaliteit van HBO/UPC dan heb ik maar 1 gedachte, ' direct dat abonnement opzeggen' en weer lekker met 120 MB downloaden!!
Kwaliteit 100% beter een stuk overzichtelijker.

Advies voor UPC;
Ga zo door in 2013 .

VOOR EEN IEDER, EEN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2013. (Sorry voor de caps. moest gewoon ff)
Soms kunnen caps functioneel zijn ;) Hopelijk verbetert UPC dit jaar veel aan de HB.
 
sjefke007 zei:
Hij zegt toch hbo slash upc
geld voor beiden dus,waar ik het mee eens ben.
dat de zenders wel of geen hd aanbieden,kan upc weinig mee(als alleen druk uitvoeren)
maar dat upc zelf ook vaak slecht beeld geeft,kunnen ze wel wat aan doen.

Al was er vandaag wel een super mooie hd film op hbo te zien the muppets
zo zou elke film moeten zijn.
alleen is het dan weer jammer dat het nederlands was ::)

Upc vaak slecht beeld? dan zou je toch eens het 1 en ander namoeten gaan kijken(of upc in de wijk en het netwerk aldaar), hier namelijk geen slecht beeld en nooit gehad.
 
valt weinig aan na te kijken,hier is alles goed,ligt gewoon aan upc en of het singaal wat hij door geeft.
Voor de rest de bekende problemen.

Alleen let ik heel erg op het hd beeld,ook al krijgt iets een hd logo,vaak is het dan nog steets slecht,ten opzichte van de bluray versie,of zo maar un download mkv.

als je upc niet hd zenders bekijkt,digitaal dus,dan is dat rond uit slecht.
 
sjefke007 zei:
valt weinig aan na te kijken,hier is alles goed,ligt gewoon aan upc en of het signaal wat hij door geeft. Voor de rest de bekende problemen.

Ik vind zulke reacties toch wel frappant hoor. TV beeld is hier nog nooit zo scherp geweest. Vraag me altijd af in hoeverre de thuissituatie er echt niets mee te maken heeft. Zegt natuurlijk helemaal niets over iemand, laten we dat even voorop stellen. HBO is sowieso al niet interessant voor ons en Film1/Chellomedia had toch zo'n goedkopere decoder? Maar goed, rest van de TV beelden... uitmuntend.
 
en vaak vind ik het argument van,HBO/FILM1 is ook afhankelijk van wat ze aangeleverd krijgen completen onzin.
Dan moeten ze is meer hun best gaan doen,aangezien we in een digitaal /hd wereld zitten tegenwoordig.
in america kan het wel hoor hbo zend daar perfecte hd uit,en hier is het gewoon zo slecht,ook nog is op 50 hz ipv 60 ga zo maar door.

als ik een zender begin,en ik vraag 15 euro pm
ik zend alles uit in dvd beeld,oudere films etc,denk je dan echt dat er over 2 maanden nog iemand geaboneerd is,op de uitzonderinge na?
 
Terug
Bovenaan