• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HBO STREAMING komt er aan.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter paprikachips
  • Startdatum Startdatum
Het is zeer de vraag of NL HBO Now ook krijgt.. dat is aan Ziggo bedoel Liberty Global en ben er bijna 100% zeker van dat Liberty Global zoveel mogelijk mensen wilt lokken naar een HBO abbo.
Hierdoor gebruik ik via een omweg de US versie via mijn apple TV zolang het kan.
 
Ja, hij is vrijwilliger. Punt.

Anyway... er zijn zat plaatsen waar men discussie over het wel òf niet downloaden van series kan voeren.
Start desnoods een nieuw topic in het juiste forumdeel. Waar men nog roomser dan de Paus kan zijn... hou dat a.u.b. eens uit de normale topics.
 
Creative Solution zei:
Start desnoods een nieuw topic in het juiste forumdeel. Waar men nog roomser dan de Paus kan zijn... hou dat a.u.b. eens uit de normale topics.

Edwinus begon er zelf over. Dan kun je een reactie verwachten.
En trouwens, ook 'roomser dan de paus' is een opmerking waarmee je een zeker standpunt te kennen geeft. Dus dat hoort ook niet in de normale topics.
 
Paul4321 zei:
En trouwens, ook 'roomser dan de paus' is een opmerking waarmee je een zeker standpunt te kennen geeft. Dus dat hoort ook niet in de normale topics.

Men leest weer selectief...

Creative Solution zei:
Waar men nog roomser dan de Paus kan zijn...

Maar goed... zelfs een opmerking over discussie is alweer voer voor nutteloze discussie. Altijd weerwoord. Stel je voor... Zoek het uit :)
 
Korte lontjes, snel off topic.

:police:
Dames en heren houd het gezellig en on topic a.u.b.
 
Terug
Bovenaan