• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HBO nog niet compleet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kinsella55
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kinsella55

Abonnement op HBO genomen, maar het pakket kan nog niet compleet geleverd worden door Ziggo. De drie zenders zijn te ontvangen in prima beeld- en geluidskwaliteit. Dat is een dikke plus.

De On Demand service is vooralsnog niet actief en ook HBO Go is nog niet beschikbaar voor de iPad en/of iPhone. HBO Go doet het intussen wel via de computer, maar de registatieprocedure is op zijn zachtst gezegd enigszins verwarrend. Ik moest een gebruikersnaam aanmaken, maar wordt vervolgens naar Ziggo doorgesluist waar ik mijn Ziggo-gebruikersnaam en password moet invoeren om toegang te krijgen tot HBO Go. Volstrekt logisch. Dan ga ik automatisch weer terug naar HBO Go, waar idd gekozen kan worden uit meerdere films en meerdere series om via de pc te bekijken. Wanneer ik vervolgens via de iPad en de browser daarop probeer in te loggen op www.hbogo.nl lukt dat niet met zowel mijn HBO-gebruikersnaam als mijn Ziggo-gebruikersnaam. De website meldt dat ze niet geldig zijn. Ik kan dus alleen met mijn allereerste PC inloggen, want daar werkt het weer wel. Hoe zit het dan met het verhaal dat je met drie verschillende devices kunt inloggen? Je zou ze allemaal moeten registreren op de website, maar dat kan helemaal niet. Verwarring alom en de site geeft aan de achterkant absoluut het gevoel dat de zaken nog niet klaar zijn.

Gebeld met de Helpdesk van Ziggo. Daar wordt me verteld dat de On Demand service nog niet actief is, omdat er gisteren nog geen uitzendingen waren en de service valt onder de afdeling 'Uitzending Gemist'. 'Slimme opmerking', maar hij deugt niet, want zowel HBO als Ziggo melden dat vanaf 9 februari de On Demand Service beschikbaar moet zijn. Bovendien meldt HBO dat ook films én series die nog via tv uitgezonden moeten worden, beschikbaar zijn. Daarvoor hoefden de zenders gisteren niet actief te zijn. Lariekoek dus en een dooddoener van de Helpdeskmedewerker, die dacht slim te zijn.

Op mijn vraag waarom de iPad app nog niet beschikbaar is, krijg ik doodleuk de mededeling dat dat wel zo is. IK heb mijn iPad2 tijdens het gesprek aan staan en meldt dat de appstore van Apple niets vindt wanneer ik als zoekterm HBO Go of HBOGO intoets. Noppa nada. De helpdeskmedwerker kan niets meer uitbrengen dan de mededeling: 'Goeie vraag. Geen enkel idee. Ik weet het niet. Goedenavond'. Voordeel is dat de jongen wel heel vriendelijk was. Dat is nog iets, maar Ziggo en HBO hebben hun zaken NIET voor elkaar op de startdag van een nieuw product en verzuimen een en ander aan de helpdeskmedewerkers door te geven. Die staan volledig met de mond vol tanden en ik heb vooralsnog niet het product wat wel was beloofd.

Wellicht doe ik iets verkeerd met registreren en kan een andere gebruiker mij op die fout wijzen.
 
Bedankt voor je reactie.
Gek dat ze me dat niet konden vertellen via de helpdesk. Die wisten echt van toeten noch blazen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan