K
kunoichia
Sinds begin deze maand HBO.
Probeer HBO account te maken. Stap 1 lukt, provider aanklikken, die je dan doorlust naar mijnziggo om je gegevens in te vullen.
Zodra dat gedaan is moet je email invullen en gebruikersnaam en akkoord geven.
Dus ik voor het weekend al Ziggo gebeld en zouden terugbellen op mobiel, word uiteindelijk maandag op me vaste nummer gebeld door een vriendelijke gozert.
Modem gereset etc en moest half uurtje later even opnieuw proberen.
Nog steeds hetzelfde, gozer zei dat hij dit al dacht omdat hij hetzelfde had met een andere klant.
Vertelde me dat het niet meer in zijn handen was en maar moet wachten op telefoontje dat het verholpen is.
Erg kwalijke zaak aangezien HBO Go toch wel een groot deel van je abbo is, en ze dus geen idee hebben waarom zoiets simpels als een registratie niet werkt.
Andere mensen met zelfde probleem, en is het reëel om aan te geven deze maand gratis of in ieder geval maar 50% van abbokosten te betalen mits ik komende 2 dagen geen oplossing heb?
Probeer HBO account te maken. Stap 1 lukt, provider aanklikken, die je dan doorlust naar mijnziggo om je gegevens in te vullen.
Zodra dat gedaan is moet je email invullen en gebruikersnaam en akkoord geven.

Dus ik voor het weekend al Ziggo gebeld en zouden terugbellen op mobiel, word uiteindelijk maandag op me vaste nummer gebeld door een vriendelijke gozert.
Modem gereset etc en moest half uurtje later even opnieuw proberen.
Nog steeds hetzelfde, gozer zei dat hij dit al dacht omdat hij hetzelfde had met een andere klant.
Vertelde me dat het niet meer in zijn handen was en maar moet wachten op telefoontje dat het verholpen is.
Erg kwalijke zaak aangezien HBO Go toch wel een groot deel van je abbo is, en ze dus geen idee hebben waarom zoiets simpels als een registratie niet werkt.
Andere mensen met zelfde probleem, en is het reëel om aan te geven deze maand gratis of in ieder geval maar 50% van abbokosten te betalen mits ik komende 2 dagen geen oplossing heb?