• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HBO : geen titel in EPG voor serie The Passion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
2.260
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vanaf 3 april 2012 is bij HBO de tweedelige serie 'The Passion' te zien.
Op 3 april was de titel 'The Passion (Part 1 Of 2)'.

Maar vanaf 10 april ontbreekt meer dan 10 keer de titel, maar staan er wel details:
Britse dramaserie uit 2008 (ook in HD) van regisseur Michael Offer ... Afl. 1 van 2: Het is de Paastijd ...

Zie vandaag 8 mei, 4:30 en morgen 9 mei, 4:32.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt is me ook al opgevallen.
Weet dan ook precies dat het om de Passion gaat.
Maar wel raar dat het net iedere keer met dat programma is.
 
Dat was een invoerfoutje, en als het eenmaal fout is ingevoerd dan blijft dat terugkomen. Is gemeld en inmiddels gecorrigeerd door HBO, dus volgende vertoningen van The Passion moeten nu wel goed vermeld staan. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan