Hallo,
afgelopen dinsdag was er een storing in mijn buurt. Geen internet en telefonie, gelukkig wel TV via HB.
Via twitter achter gekomen met de helpdesk van UPC.
viel me ook op dat tijdens en sinds de storing na aanzetten van de HB ik een foutcode 6010 krijg op de TV. Via back op de afstandsbediening gaat deze weg en kan ik TV kijken.
Woensdagochtend storing van UPC pagina, maar nog steeds geen internet en telefonie. Box paar keer herstart en andere coaxkabel gebruikt maar dat hielp niet. Nog steeds geen internet en telefonie.
Helpdesk maar gebeld aangezien er op mijn tweets en mails niet geantwoord werd, en box nog een keer herstart met de helpdesk maar zelfde resultaten. Zelfde 6010 code en geen internet telefonie. Volgende week kan de monteur pas komen helaas (hij komt de kabels doormeten) en heeft een nieuwe HB bij zich is me verteld ben bang dat ik mijn opnamen maar moet gaan bekijken komende dagen.
Vraag is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad, en is er een trucje om de modem nog een schop te geven of is de HB dood?
afgelopen dinsdag was er een storing in mijn buurt. Geen internet en telefonie, gelukkig wel TV via HB.
Via twitter achter gekomen met de helpdesk van UPC.
viel me ook op dat tijdens en sinds de storing na aanzetten van de HB ik een foutcode 6010 krijg op de TV. Via back op de afstandsbediening gaat deze weg en kan ik TV kijken.
Woensdagochtend storing van UPC pagina, maar nog steeds geen internet en telefonie. Box paar keer herstart en andere coaxkabel gebruikt maar dat hielp niet. Nog steeds geen internet en telefonie.
Helpdesk maar gebeld aangezien er op mijn tweets en mails niet geantwoord werd, en box nog een keer herstart met de helpdesk maar zelfde resultaten. Zelfde 6010 code en geen internet telefonie. Volgende week kan de monteur pas komen helaas (hij komt de kabels doormeten) en heeft een nieuwe HB bij zich is me verteld ben bang dat ik mijn opnamen maar moet gaan bekijken komende dagen.
Vraag is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad, en is er een trucje om de modem nog een schop te geven of is de HB dood?