• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HARMONISATIE tussen ZIGGO en UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Afgelopen maandag 5 januari is de harmonisatie van Ziggo met het netwerk van UPC in Gorredijk e.o. gestart. Dit verliep vlekkeloos.

Wat gaat straks uw ervaring met de harmonisatie en de implantatie met het netwerk van UPC voor u betekenen?

 
Ter informatie: grote en vette letters op een forum wordt over het algemeen aangezien voor schelden.

En ik snap de tweede zin niet helemaal.
Wat gaat staks Uw ervaring .... voor U betekenen
Dus als ik mijn ervaring ergens deel zou dat voor mij iets kunnen betekenen. Een soort van je af schrijven?
 
Ik snap ook niet waarom over dit onderwerp steeds weer nieuwe discussies worden geopend i.p.v.aanhaken op bestaande !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik de avatar van Lady Paola en het tijdstip van de post (3:18) mag geloven denk ik dat Lady Paolo misschien niet helemaal helder was op de tijd van het schrijven/posten? :oyeah::schater:

Ik snap ook niet waarom over dit onderwerp steeds weer nieuwe discussies worden geopend i.p.v.aanhaken op bestaande !

Een zoekfunctie gebruiken of een forum doorzoeken kan soms veel werk zijn, voor sommige misschien.
 
Afgelopen maandag 5 januari is de harmonisatie van ZIGGO met het netwerk van UPC in Gorredijk e.o. gestart. Dit verliep vlekkeloos.

Wat gaat straks uw ervaring met de harmonisatie en de implantatie met het netwerk van UPC voor u betekenen?

Wat het ook moge betekenen wat doet het er toe? Gaat men massaal opzeggen dan als er beslissingen worden genomen wat je totaal niet bevalt?
Gewoon accepteren precies dat is het devies.

Prijsverhoging? Inflatiecorrectie.
En ik zie de reacties al komen dat dit volstrekt normaal is en dit was te verwachten. Ja en dit doen de andere ISP,s toch ook.. enz enz..
Andere abo,s zijn ook wat goedkoper geworden(Premium pakketten) Dus niets aan het handje.
En men gaat weer over tot de orde van de dag...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat het ook moge betekenen wat doet het er toe? Gaat men massaal opzeggen dan als er beslissingen worden genomen wat je totaal niet bevalt?
Gewoon accepteren precies dat is het devies.

Prijsverhoging? Inflatiecorrectie.
En ik zie de reacties al komen dat dit volstrekt normaal is en dit was te verwachten. Ja en dit doen de andere ISP,s toch ook.. enz enz..
Andere abo,s zijn ook wat goedkoper geworden(Premium pakketten) Dus niets aan het handje.
En men gaat weer over tot de orde van de dag...

Tot nu toe vind ik het inderdaad wel meevallen.
Wat onze regering ons allemaal flikt, dat is erger en dat heb je ook maar te slikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan