• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hardeschijf defect 8485DVB

  • Onderwerp starter Onderwerp starter S_Sonic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

S_Sonic

Hardeschijf defect 8485DVB.........

Hallo,

Helaas heb ook ik een probleem met de hardeschijf van de Cisco 8485DVB.
Na een aantal uren updaten gaf hij de foutmelding:
"Er is een probleem met de hardeschijf. Zet uw ontvanger uit en weer aan"

Aangezien ik nog maar 4 maand klant bij Ziggo ben heb ik dus nog recht op garantie. Dus heb ik de helpdesk gebeld (samen alle mogelijke stappen doorlopen) en die hebben mij toen beloofd om een sticker op te sturen waarmee ik de ontvanger retour kon sturen.

Helaas heb ik de sticker na 1,5 week wachten nog steeds niet ontvangen..... :cry:
Heeft iemand hier een idee hoe ik dit nu het beste aan kan pakken?
Want vorige keer heb ik ongeveer een half uur aan de telefoon gehangen.

Dit zijn de gegevens van de ontvanger:
Cisco 8485DVBRev. 1.3
sn: SAXBTXLGT N1154547295
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Helaas heb ook ik een probleem met de hardeschijf van de Cisco 8485DVB.
Na een aantal uren updaten gaf hij de foutmelding:
"Er is een probleem met de hardeschijf. Zet uw ontvanger uit en weer aan"

Aangezien ik nog maar 4 maand klant bij ziggo ben heb ik dus nog recht op garantie. Dus heb ik de helpdesk gebeld (samen alle mogelijke stappen doorlopen) en die hebben mij toen beloofd om een sticker op te sturen waarmee ik de ontvanger retour kon sturen.

Helaas heb ik de sticker na 1,5 week wachten nog steeds niet ontvangen..... :cry:
Heeft iemand hier een idee hoe ik dit nu het beste aan kan pakken?
Want vorige keer heb ik ongeveer een half uur aan de telefoon gehangen.

Dit zijn de gegevens van de ontvanger:
Cisco 8485DVBRev. 1.3
sn: SAXBTXLGT N1154547295

Als je middels PB je klantnummer en postcode+huisnummer stuurt, samen met (in het kort) wat je allemaal al gedaan hebt om dit probleem te verhelpen, zal ik kijken wat de status is en indien nodig, actie ondernemen.
 
Helaas nog steeds geen oplossing :cry:
Wordt die nieuwe decoder nog opgestuurd?

Kan nu al 5 weken niet normaal tv kijken :no:
 
Heb je al gereageerd op het verzoek van Jelle om hem een persoonlijk bericht (PB) te sturen.
Hij is van ziggo en kan je helpen.
Dit forum is van gebruikers, net als jij, en die kunnen je niet helpen met de vraag over het opsturen.
 
Heey ja ik heb al op de reactie van jelle gereageerd, hij zei dat ze een nieuwe op gingen sturen maar die is inmiddels ook alweer 2 weken onderweg.
En heb jelle ook alweer een nieuwe pb gestuurd maar dat heb ik ook al een week geen reactie meer van gehad :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan