• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Harde schijf van de Thomson kapot?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Heino
  • Startdatum Startdatum
H

Heino

Ik heb een Thomson DVR en heeft prima gewerkt de afgelopen 5 maanden. Echter krijg ik nu regelmatig de melding dat de harde schijf overbelast is. De DVR geeft echter aan dat er nog 65% capaciteit over is. Wanneer ik alle opgenomen zaken verwijder, blijft de DVR aangeven dat er nog 65% capaciteit over is.

Mijn vraag: Kan ik de harde schijf van de DVR op de een of andere manier formatteren?
 
Inderdaad, dit kan alleen via de helpdesk en dat werk prima ( in mijn geval een tijd geleden wel ) Je moet hem dan op stand-by laten staan en binnen 24 uur word er dan een signaal naar de box gestuurd die hem formateert en bij mij was het probleem opgelost.Zelf kan je er dus niets aan doen. Ik had trouwens precies hetzelfde probleem. :)
 
Terug
Bovenaan