- Berichten
- 9
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Na een aantal berichten te hebben gelezen hier over hoog verbruik en geluid in standby stand vraag ik mij af waarom er niet een simpele update wordt gemaakt om de Harddisk in slaapstand te zetten ( net als op de meeste computers) ??
Er wordt geadviseerd om de horizon niet in eco modus te zetten anders neemt deze niet meer goed op en functioneert het wifi gebeuren niet meer .
Het is toch van de Gekke dat dit niet met een software aanpassing is op te lossen ??
Ziggo/Upc, ga eens in overleg met Samsung , dit kost over de hele linie een hoop extra stroom( =geld) en ergenissen van klanten (geluid in standby)
Soryt :?:
Er wordt geadviseerd om de horizon niet in eco modus te zetten anders neemt deze niet meer goed op en functioneert het wifi gebeuren niet meer .
Het is toch van de Gekke dat dit niet met een software aanpassing is op te lossen ??
Ziggo/Upc, ga eens in overleg met Samsung , dit kost over de hele linie een hoop extra stroom( =geld) en ergenissen van klanten (geluid in standby)
Soryt :?:
