Wissen via FTP server is niet gebruikelijk en kan problemen geven.Decoder al eens helemaal stroomloos gemaakt? Indien Ja -> Benader bestanden via FTP programma en verwijder op deze wijze het programma (let op het zijn 3 of 4 bestanden per opname: *.hmt/*.nts/*.thm/*.ts)
Heb inmiddels de Ziggo helpdesk gebeld. Daar hebben ze mijn Humax "overgenomen" en een software fout ontdekt. Fout hersteld: daarna stonden de programma's die ik gewist had (althans had proberen te wissen) weer "normaal" in de medialijst. Inmiddels is de situatie weer normaal. Bedankt voor het meedenken.
Voor mij telt dat het probleem is opgelost; wat precies de oorzaak van het probleem was en hoe het is verholpen vind ik wel leuk om te weten, maar is van secundair belang.
Dat is bij TS toch ook niet gebeurt, of mis ik iets.?Het zonder tussenkomst van een klant een aanpassing doen op een privé device zou absoluut niet mogelijk mogen zijn / noch in een device mogen zitten zonder dat dit vooraf kenbaar is gemaakt.
Heb inmiddels de Ziggo helpdesk gebeld. Daar hebben ze mijn Humax "overgenomen" en een software fout ontdekt.
Op het moment dat jij Ziggo 1200 belt en je vraagt ze op afstand te helpen, geef je dingen over, maar natuurlijk vragen zij jou ook of je dit goed vindt.Ik hoop dat een Webcare Team Member hier meer duidelijkheid over weet te verschaffen. Het zonder tussenkomst van een klant een aanpassing doen op een privé device zou absoluut niet mogelijk mogen zijn / noch in een device mogen zitten zonder dat dit vooraf kenbaar is gemaakt. Wie weet meer?