C
Christian73
Hoi,
sinds afgelopen vrijdag hebben wij de Horizon Mediabox, ons abonnement omgezet omdat de Cisco redelijk ter ziele was gegaan :giveup:
De Cisco opengeschroefd en de harddisk eruit gehaald, de rest ligt op het Cisco-kerkhof :mrgreen:
Nu heb ik die schijf aangesloten op mijn PC, zowel onder Linux als onder Windows, maar bij allebei laat hij zien dat de schijf helemaal leeg is (ook
niet gepartitioneerd).
Is er een manier om de opnames terug te halen? Of heb ik er gewoon een
320 GB interne harde schijf bij nu?
sinds afgelopen vrijdag hebben wij de Horizon Mediabox, ons abonnement omgezet omdat de Cisco redelijk ter ziele was gegaan :giveup:
De Cisco opengeschroefd en de harddisk eruit gehaald, de rest ligt op het Cisco-kerkhof :mrgreen:
Nu heb ik die schijf aangesloten op mijn PC, zowel onder Linux als onder Windows, maar bij allebei laat hij zien dat de schijf helemaal leeg is (ook
niet gepartitioneerd).
Is er een manier om de opnames terug te halen? Of heb ik er gewoon een
320 GB interne harde schijf bij nu?
