• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Happeringen in geluid SBS6

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rmusquet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rmusquet

Ik heb vanavond veel last van happeringen in het geluid van SBS6 (andere zenders lijken ok). Ben ik de enige?

gegroet,
Rob
 
rmusquet zei:
Ik heb vanavond veel last van happeringen in het geluid van SBS6 (andere zenders lijken ok). Ben ik de enige?


Nee je bent niet de enige, Hier was het ook. Soms ook gelijktijdig een lichte storing in het beeld.
Ander zenders hadden het minder.
1602
samsung 360

groeten Jan
 
Uhm geen last.... maar kijk nooit sbs6... liever sbs6 met haperingen dan de rest zeg ik maar :D

Maar vind dat met digitale tv nog wel veel storingen zijn.... muziekzenders mtv, tmf willen ook nog wel eens haperen.[/i]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan