A
a3a
Sinds de update van Ziggo/upc in jan 2015 hebben wij regelmatig last van haperend geluid.
Meestal na een uurje of 2-3 begint dit. Soms met korte tussen pozen en dan weer een hele tijd niets.
Dit begon ons ernstig te irriteren vandaar dat we contact opnamen met de klantenservice.
Mede omdat wij verleden jaar 3 monteurs over de vloer hebben gehad omdat tv, internet en bellen geheel uitvielen kwam de derde monteur er achter dat er een draad in de wandcontant NIET vast meer zat. Tevens wist deze bekwamen monteur ons te vertellen dat bij ons ECHT alles goed zat. Dus mocht er een storing komen moest in melden dat men buiten moest kijken. Dit heb ik dus gemeld toen het geluid van de TV begon te haperen.
Inmiddels nieuwe media box gehad, ECHT alle kabels en splitser vervangen en nog steeds haperend geluid na 2-3 uur nadat de TV aanstaat.
Wie herkend dit probleem sinds de update dat alles HD is. Overigens doet dit probleem ook nu voor in gewone kwaliteit. Laat het mij weten want ik schijn de enige te zijn?
Meestal na een uurje of 2-3 begint dit. Soms met korte tussen pozen en dan weer een hele tijd niets.
Dit begon ons ernstig te irriteren vandaar dat we contact opnamen met de klantenservice.
Mede omdat wij verleden jaar 3 monteurs over de vloer hebben gehad omdat tv, internet en bellen geheel uitvielen kwam de derde monteur er achter dat er een draad in de wandcontant NIET vast meer zat. Tevens wist deze bekwamen monteur ons te vertellen dat bij ons ECHT alles goed zat. Dus mocht er een storing komen moest in melden dat men buiten moest kijken. Dit heb ik dus gemeld toen het geluid van de TV begon te haperen.
Inmiddels nieuwe media box gehad, ECHT alle kabels en splitser vervangen en nog steeds haperend geluid na 2-3 uur nadat de TV aanstaat.
Wie herkend dit probleem sinds de update dat alles HD is. Overigens doet dit probleem ook nu voor in gewone kwaliteit. Laat het mij weten want ik schijn de enige te zijn?