J
jesperpomp
haperen
hallo, ik heb een Ziggo abbonement met eredivisielive in het pakket
maar nu is het zo dat alle zenders keurig werken, alleen eredivisie live
hapert. ik heb gekeken bij de ontvangst en die blijft zeer laag (30%) hoe kan ik dit oplossen want ja, het blijft vrij prijzig dat voetbal!
wie kan me helpen?
alvast bedankt,
gr jesper
hallo, ik heb een Ziggo abbonement met eredivisielive in het pakket
maar nu is het zo dat alle zenders keurig werken, alleen eredivisie live
hapert. ik heb gekeken bij de ontvangst en die blijft zeer laag (30%) hoe kan ik dit oplossen want ja, het blijft vrij prijzig dat voetbal!
wie kan me helpen?
alvast bedankt,
gr jesper
Laatst bewerkt door een moderator: