• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

happeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jesperpomp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jesperpomp

haperen

hallo, ik heb een Ziggo abbonement met eredivisielive in het pakket
maar nu is het zo dat alle zenders keurig werken, alleen eredivisie live
hapert. ik heb gekeken bij de ontvangst en die blijft zeer laag (30%) hoe kan ik dit oplossen want ja, het blijft vrij prijzig dat voetbal!

wie kan me helpen?
alvast bedankt,
gr jesper
 
Laatst bewerkt door een moderator:
was dat maar:shock: nee, helaas niet...
ik heb begrepen dat het aan iets met frequenties kan liggen...
maar geen idee hoe ik dat kan oplossen

wie?
 
was dat maar:shock: nee, helaas niet...
ik heb begrepen dat het aan iets met frequenties kan liggen...
maar geen idee hoe ik dat kan oplossen

wie?

De eredivisie kanalen zitten in Limburg op een hogere frequentie.
Het zou kunnen dat je een bekabelings probleem hebt.

Zijn enkele analoge zenders ook minder van kwaliteit toevallig?

Tips om het op te verhelpen staan er genoeg op dit forum en ook op https://www.kabelkeur.nl/storing-oplossen/digitaal/blokkerig-beeld/
 
ja, over het algemeen is mijn beeld via de kabel ook niet egt goed.
maar via digitale TV wel. alleen eredivisie live dan niet

maar ik denk dat mijn Kabel te lang is, dus ik ben al geholpen
 
is dit alleen te verhelpen door een kortere kabel?
of kan ik dit ook op een andere manier verhelpen, bijv.
een versterker er tussen te plaatsen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan