storing
Hallo, ja ik heb precies hetzelfde.
Ik zit in postcodegebied 5244 GK in Rosmalen.
Vorige maand een nieuwe HD TV gekocht van Samsung, 2 dagen geleden een nieuwe digitale ontvanger met harddisk gekocht van Samsung.
Veel zenders vertonen haperingen tot zelfs complete stilstand, geluid loopt vaak niet synchroon.
Wat me verder opvalt is dat vaak de uitzendingen van films of andere programma,s zo vaak haperen dat je er echt ziek van wordt met al die goede apparatuur in huis en als er dan een reclameblok komt zit je dat vaak storingvrij te kijken:evil::evil::evil:.
Vroeger met @home nooit moeite mee gehad.
Twee weken geleden zou
Ziggo langskomen in Rosmalen. Vier dagen zouden ze met teams de mensen thuis bezoeken en oplossingen aandragen. Welnu gebeld voor een afspraak,op het laatst wilde de telefoniste weten waar het om ging dan konden ze er alvast rekening mee houden. Ik zei dat het ging om storingen op de tv en ze zei"ooh, dat dacht ik al".
Maar op het moment van de afspraak niemand never gezien:x:x:x
Wie heeft er nog meer kwalijke ervaringen met Ziggo:?::?::?:
Dit loopt al zo lang de overname van kracht is, dit zou toch niet moeten mogen

Dit is toch gewoon in gebreke blijven bij levering van produkten
Wat valt hier tegen te doen

??
Alvast dank en met vriendelijke groet:
Geert Uijen.