• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

haperingen in opname (DVR)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter chippie777
  • Startdatum Startdatum
C

chippie777

Ik heb regelmatig last van een (enkele) hapering in mijn opname. Het is niet dat je dan minuten mist, maar meestal een paar seconden. Komt dit bekend voor? Zo neem ik elke dag "the big bang theory" op en bi 9 van de 10 opnames komt de hapering voor.
Is hier wat aan te doen? Het is mij voorheen nooit opgevallen.
 
Dit komt waarschijnlijk omdat er storing in het ontvangen tv signaal zat. De DVR zit dit als ruis en zal het niet opnemen. Na afloop van de storing wordt de opname weer voortgezet.
Als de storing bijvoorbeeld 1 seconde duurt, ontbreekt er ook 1 seconde beeld.
Het valt mij zelf de laatste weken ook op dat er regelmatig storing is in het beeldsignaal van diverse zenders.
 
hmmm, zou kunnen maar volgens mij is het altijd op het zelfde moment/tijdstip.
Ik heb trouwens toch de indruk dat de mbox minder stabiel is, regelmatig zie ik helemaal geen display of streepjes ipv tijd, ook als hij uit staat.
 
Terug
Bovenaan