• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hapering van beeld bij Nederland 1 HD (Cisco DVDR)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter santor
  • Startdatum Startdatum
S

santor

Sinds kort heb ik het HD abonnement van UPC, ik heb hierbij de nieuwe Cisco DVDR ontvangen.
Helaas is het beeld op Nederland 1 HD (kanaal 71) continu met haperingen, om de 30 seconde hapert het beeld en het geluid. Wanneer ik naar Eurosport HD kijk heb ik hier geen last van.

Hoe kan dit?
Hebben meer mensen hier last van?
 
Gisteren is er eindelijk een monteur langs geweest om naar het probleem te kijken.

Na het vervangen van de wandaansluiting (Bekend probleem bij de monteurs, maar helaas niet bij de Helpdesk) was het probleem verholpen.
 
Terug
Bovenaan