S
santor
Sinds kort heb ik het HD abonnement van UPC, ik heb hierbij de nieuwe Cisco DVDR ontvangen.
Helaas is het beeld op Nederland 1 HD (kanaal 71) continu met haperingen, om de 30 seconde hapert het beeld en het geluid. Wanneer ik naar Eurosport HD kijk heb ik hier geen last van.
Hoe kan dit?
Hebben meer mensen hier last van?
Helaas is het beeld op Nederland 1 HD (kanaal 71) continu met haperingen, om de 30 seconde hapert het beeld en het geluid. Wanneer ik naar Eurosport HD kijk heb ik hier geen last van.
Hoe kan dit?
Hebben meer mensen hier last van?