H
huib
Ik heb na aanschaf van mijn nieuwe TV ( philips 42PFL7606 easy 3D ) de HD-DVR omgeruild voor de CI+ module. ( opnemen kan ik ook via satelliet )
Op zich werkt de CI+ module goed maar ik ervaar op de Nederlandse HD zenders een haperend geluid ( soms even wegvallen van het geluid ) en dan alleen in de D Digital modus. als ik de TV omschakel naar ANG ( standaard geluid? ) dan klinkt het geluid harder maar wordt het stereo ipv 5.1 surround en valt het niet meer weg.
Dit probleem is dus alleen op NL 1-2-3 en niet op bijvoorbeeld discovery channel HD of andere HD zenders ( MTV-HD ) die in Dolby digital uitzenden.
De TV is via optical uit aangesloten op een onkyo surround versterker maar het probleem is ook aanwezig als ik het geluid van de TV zelf aanzet.
Als ik mijn TV met de stekker uit zet dan is het soms even over maar na een paar keer zappen naar andere zenders komt het probleem weer terug.
herkent iemand dit?
Signaal sterkte is prima en de TV zit met 1 kabel direct op het hoofdaansluitpunt aangesloten.
Op zich werkt de CI+ module goed maar ik ervaar op de Nederlandse HD zenders een haperend geluid ( soms even wegvallen van het geluid ) en dan alleen in de D Digital modus. als ik de TV omschakel naar ANG ( standaard geluid? ) dan klinkt het geluid harder maar wordt het stereo ipv 5.1 surround en valt het niet meer weg.
Dit probleem is dus alleen op NL 1-2-3 en niet op bijvoorbeeld discovery channel HD of andere HD zenders ( MTV-HD ) die in Dolby digital uitzenden.
De TV is via optical uit aangesloten op een onkyo surround versterker maar het probleem is ook aanwezig als ik het geluid van de TV zelf aanzet.
Als ik mijn TV met de stekker uit zet dan is het soms even over maar na een paar keer zappen naar andere zenders komt het probleem weer terug.
herkent iemand dit?
Signaal sterkte is prima en de TV zit met 1 kabel direct op het hoofdaansluitpunt aangesloten.