D
DanielvdMark
Hallo!
Ik heb al enige tijd de cisco ontvanger, aangesloten via hdmi naar tv. Heb last van wegvallend beeld en de melding dat de kabel niet goed aangesloten is en dat ik contact op kan nemen met de helpdesk mocht dit probleem blijven.
Als ik naar mijn signaalsterkte kijk is dat 100%, signaalkwaliteit is ook 100% en BER is 0.
Wat kan ik er aan doen?
Groet,
Daniel
Ik heb al enige tijd de cisco ontvanger, aangesloten via hdmi naar tv. Heb last van wegvallend beeld en de melding dat de kabel niet goed aangesloten is en dat ik contact op kan nemen met de helpdesk mocht dit probleem blijven.
Als ik naar mijn signaalsterkte kijk is dat 100%, signaalkwaliteit is ook 100% en BER is 0.
Wat kan ik er aan doen?
Groet,
Daniel