• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Haperend beeld - elke ochtend - Rotterdam

Berichten
73
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste mensen.
Ik heb de laatste week vooral in de morgen erg vaak last van een haperend beeld, blokken en soms zelfs totaal stilstaand beeld. Hebben in Rotterdam 3014, wellicht meer mensen hier last van? Want het komt elke ochtend voor, is heel vervelend en ik hoop niet dat het aan mijn kastje ligt of aan mijn kabels. Beeld is sàvonds wel meestal OK.
 
Gerard001 zei:
Beste mensen.
Ik heb de laatste week vooral in de morgen erg vaak last van een haperend beeld, blokken en soms zelfs totaal stilstaand beeld. Hebben in Rotterdam 3014, wellicht meer mensen hier last van? Want het komt elke ochtend voor, is heel vervelend en ik hoop niet dat het aan mijn kastje ligt of aan mijn kabels. Beeld is sàvonds wel meestal OK.

Ik heb hier ook last van (regio Dordrecht 3331) en inderdaad alleen in de ochtend. Het was me eerst nog niet eerder opgevallen, maar aangezien ik vakantie hebt.
Kabels is in ieder geval het probleem niet, deze zijn nieuw en geen juki-juki kwaliteit.
 
talkmania.nl zei:
Ik heb hier ook last van (regio Dordrecht 3331) en inderdaad alleen in de ochtend. Het was me eerst nog niet eerder opgevallen, maar aangezien ik vakantie hebt.
Kabels is in ieder geval het probleem niet, deze zijn nieuw en geen juki-juki kwaliteit.

Het netwerk moet nog opwarmen :-\ ;D
 
Ik heb ook vaak happerend beeld op Tien, RTL 4 en 5. Dit is af en toe en over de gehele dag. Heb dit ook bij andere gezien hier in Spijkenisse (232).

Meer mensen die dir hebben?
 
Ja, daarstraks ook weer op RTL 4 en heb het al vaker gezien de laatste dagen. Gedurende de hele dag gebeurt het, niet alleen 's ochtends. Ook analoog overigens.
 
Timvw zei:
Ja, daarstraks ook weer op RTL 4 en heb het al vaker gezien de laatste dagen. Gedurende de hele dag gebeurt het, niet alleen 's ochtends. Ook analoog overigens.

bedoel je dat je een soort 'flits' door het beeld ziet? Dat heb ik analoog ook bij RTL4 en ligt wellicht op een ander punt die oorzaak?
 
alle rtl's zowel digitaal als analoog begonnen met blokjes en ligt er nu helemaal uit. Denk niet dat UPC de schuld is van de afgelopen...
 
Satelliet storing ;
https://www.sat4all.com/forums/showflat.php?Cat=0&Number=1369440&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD
 
Terug
Bovenaan