Beste mensen.
Ik heb de laatste week vooral in de morgen erg vaak last van een haperend beeld, blokken en soms zelfs totaal stilstaand beeld. Hebben in Rotterdam 3014, wellicht meer mensen hier last van? Want het komt elke ochtend voor, is heel vervelend en ik hoop niet dat het aan mijn kastje ligt of aan mijn kabels. Beeld is sàvonds wel meestal OK.
Ik heb de laatste week vooral in de morgen erg vaak last van een haperend beeld, blokken en soms zelfs totaal stilstaand beeld. Hebben in Rotterdam 3014, wellicht meer mensen hier last van? Want het komt elke ochtend voor, is heel vervelend en ik hoop niet dat het aan mijn kastje ligt of aan mijn kabels. Beeld is sàvonds wel meestal OK.

