E
Edwin-B
Hallo,
vandaag is de software van de Cisco HD DVR naar versie 4.0 geupdate. Ik ben blij, want eindelijk werkt On Demand weer. Maar ik krijg maar geen beeld via HDMI, totdat ik de kabel weer uit en in de tv doe. Enkel de mediabox opnieuw opstarten werkt niet. Ik heb trouwens een Philips TV.
vandaag is de software van de Cisco HD DVR naar versie 4.0 geupdate. Ik ben blij, want eindelijk werkt On Demand weer. Maar ik krijg maar geen beeld via HDMI, totdat ik de kabel weer uit en in de tv doe. Enkel de mediabox opnieuw opstarten werkt niet. Ik heb trouwens een Philips TV.
Bij mij werkt het het snelst als ik al mijn apparatuur aanzet, vervolgens de TV weer uit en dan weer aan. en voila ik heb beeld. verschrikkelijk irritant.
