F
Fusion
Hallo,
Ik wil graag op mijn eigen server een mailserver draaien, maar is dit mogelijk op een Ziggo (@Home) verbinding?
En is er hier ergens een handleiding over te vinden?
Ik heb thuis een eigen domeinnaam (wordt doorgestuurd naar mijn IP), een .com domein.
Wie o wie kan en wil mij helpen?
Fusion
Ik wil graag op mijn eigen server een mailserver draaien, maar is dit mogelijk op een Ziggo (@Home) verbinding?
En is er hier ergens een handleiding over te vinden?
Ik heb thuis een eigen domeinnaam (wordt doorgestuurd naar mijn IP), een .com domein.
Wie o wie kan en wil mij helpen?
Fusion
yeah: de inkomende mail poort (SMTP, poort 25) geblokkeerd. Dit betekent dat je je mail server op een niet standaard poort moeten laten uit luisteren en een poort redirect service zult moeten zoeken. Het MX record voor je domein moet dan naar die poort redirect service wijzen. Het kàn dus wel, maar is vreselijk lastig.


