Hallo KPN

Sim is actief maar niet toe te voegen Binnen het abonnement van KPN. Gebeld en ook bij KPN komen ze er niet uit. @maaknietuit

Advies om dit in de winkel dit te laten doen. Kijken of zij ook op dit probleem stuiten.
bij mij staat de nieuwe sim al in mijn kpn na activatie met een andere nummer tot overstap. maar toch vreemd dat jij geen nieuwe sim heb gekregen. heb je wel de emails van bevestiging overstap van zowel de kpn als je oude provider? ik kreeg netjes van Odido een bericht dat het geregeld was per einde contract. en kpn bevestigt alles tot in den treuren. elke stap een email. top service.

hoop dat het snel opgelost wordt.
 
Vodafone bevestigt het einde contract per 3-8-2024 en KPN bevestigt dat de overstap op 5-8-2024 om 11:00 uur gebeurt.
Voor de tussenliggende periode nog even op het oude abo doorgaan.

Dat is wat ik in de winkel mee kreeg.
 
@piente oke maar geen nieuwe sim? raar. ook die 2 dagen die er tussen zit.
misschien zeur ik teveel, maar probeer te helpen door te verduidelijken, vooral door de verschillen in werkwijze/data
mijn excuus voor dat

dit was mijn bevestiging:


We zetten je nummer over op 11 september 2024
Deze datum hebben we afgesproken met je huidige aanbieder.​
Heb je telefonisch of op kpn.com een nieuw Sim Only-abonnement besteld?
Dan ontvang je je simkaart in de brievenbus. Bevestig de ontvangst binnen 5 dagen online. In de brief bij je simkaart lees je hoe je dit doet. Daarna zorgen we ervoor dat je op de afgesproken datum met je nummer overstapt naar KPN.​
 
@maaknietuit Nee hoor ik waardeer de goede inzet.

Volgens de winkelmedewerker zou ik dubbele kosten krijgen als ik het tijdelijke nummer zou willen gebruiken.

Het is net wie je helpt.
 
ben benieuwd welke sim is geactiveerd bij kpn. ik hoop je huidige. ik wens je veel succes en hou ons op de hoogte
 
Terug
Bovenaan