• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hallo, ik wil voetbal zien!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bleu eyes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bleu eyes

:evil: Heb gister gebeld en vandaag alweer 2 maal, natuurlijk heeeeeeel lang in de wacht!
Maar zou vanmiddag dan eindelijk kunnen kijken.....Tuurlijk Tis nu 18.45 maar nog steeds geen signaal.
Wat is er aan de hand en hoe lang gaat dit nog duren?
 
Er is niets aan de hand. Je moet worden doorgeschakeld naar de afdeling 'wijzigingen" of zelf in het menu kiezen voor geen ontvangst/storing. De gewone helpdesk kan je niet helpen, de technische afdeling wel.
 
Er is niets aan de hand. Je moet worden doorgeschakeld naar de afdeling 'wijzigingen" of zelf in het menu kiezen voor geen ontvangst/storing. De gewone helpdesk kan je niet helpen, de technische afdeling wel.

Deze heb ik nu al 2 maal aan de lijn gehad , vandaag.
Maar nog steeds geen signaal.
 
Wat is nu precies het probleem? Je zegt eigenlijk helemaal niets, als je een storing hebt in het huisinstallatie verwacht ik niet dat ze dat binnen 10 min komen oplossen..
 
Wat is nu precies het probleem? Je zegt eigenlijk helemaal niets, als je een storing hebt in het huisinstallatie verwacht ik niet dat ze dat binnen 10 min komen oplossen..

Inmiddels al 5 maal gebeld, gisteravond maar weer eens 40 minuten in de wacht gestaan.
Alles uitgevoerd wat Ziggo voor heeft gesteld maar nee hoor, nog steeds geen signaal
Alleen voor èèn eredivisie kanaal met info erop. De andere drie doen niets. Dus vertel maar eens wat het probleem is?
 
Inmiddels al 5 maal gebeld, gisteravond maar weer eens 40 minuten in de wacht gestaan.
Alles uitgevoerd wat ziggo voor heeft gesteld maar nee hoor, nog steeds geen signaal
Alleen voor èèn eredivisie kanaal met info erop. De andere drie doen niets. Dus vertel maar eens wat het probleem is?

Wacht dat je van een probleem in je eigen huisinstallatie (iets verkeerd aangeloten, oude of verkeerde bekabeling??)
 
Wacht dat je van een probleem in je eigen huisinstallatie (iets verkeerd aangeloten, oude of verkeerde bekabeling??)

Dan zou je toch verwachten dat ik met andere kanalen ook problemen moet hebben, maar ik kan alleen eredivisie live niet ontvangen.
Morgen maar weer eens bellen en dan moet er maar eens iemand langs komen.
 
Dan zou je toch verwachten dat ik met andere kanalen ook problemen moet hebben, maar ik kan alleen eredivisie live niet ontvangen.
Morgen maar weer eens bellen en dan moet er maar eens iemand langs komen.


had precies hetzelfde probleem zoals jou..

sluit hem is een keer aan in een andere kamer en kijk is wat hij dan doet :)
bij mij werkte dit en heb toen gelijk een kabel getrokken vanaf die kamer naar de kamer waar ik eredivisie wil zien :wink:
 
Dat je geen problemen met de andere kanalen hebt komt omdat de eredivisie kanalen op een lage frequentie worden uitgezonden waar verder geen standaard kanalen op zitten. Lage frequenties zijn helaas gevoeliger voor interferentie, dus helaas zit het probleem toch bij je eigen aansluiting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan