B
bleu eyes
:evil: Heb gister gebeld en vandaag alweer 2 maal, natuurlijk heeeeeeel lang in de wacht!
Maar zou vanmiddag dan eindelijk kunnen kijken.....Tuurlijk Tis nu 18.45 maar nog steeds geen signaal.
Wat is er aan de hand en hoe lang gaat dit nog duren?
Maar zou vanmiddag dan eindelijk kunnen kijken.....Tuurlijk Tis nu 18.45 maar nog steeds geen signaal.
Wat is er aan de hand en hoe lang gaat dit nog duren?

