- Berichten
- 406
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik weet niet of iemand anders dit probleem ook heeft, maar sinds een paar dagen geeft alleen Hallmark hier vie de pace een zwart beeld met alleen de odnertiteling. Dat is op de Cisco HD DVR via de HDMI aansluiting. twee broers van mij (Philips HD en Philips HD DVR) hebben dit probleem niet (wonen in dezelfde gemeente als ik) dus het lijkt niet in de transportstream te zitten.
Zouden ze toevallig HDCP aan het testen zijn op dat kanaal en dat de Cisco daarvan over het nekje gaat? Hallmark lijkt me een minder bekeken kanaal, alleen mijn vrouw denkt daar anders over. Zij geniet van die ouwe films, maar ze vindt ze nu toch wat te 'zwart'gallig. TV is een Samsung HD ready, en alle andere kanalen doen het prima. Iemand een idee?
Zouden ze toevallig HDCP aan het testen zijn op dat kanaal en dat de Cisco daarvan over het nekje gaat? Hallmark lijkt me een minder bekeken kanaal, alleen mijn vrouw denkt daar anders over. Zij geniet van die ouwe films, maar ze vindt ze nu toch wat te 'zwart'gallig. TV is een Samsung HD ready, en alle andere kanalen doen het prima. Iemand een idee?
