• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hallmark - zwart beeld maar wel ondertitels (Cisco HD DVR)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
406
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik weet niet of iemand anders dit probleem ook heeft, maar sinds een paar dagen geeft alleen Hallmark hier vie de pace een zwart beeld met alleen de odnertiteling. Dat is op de Cisco HD DVR via de HDMI aansluiting. twee broers van mij (Philips HD en Philips HD DVR) hebben dit probleem niet (wonen in dezelfde gemeente als ik) dus het lijkt niet in de transportstream te zitten.

Zouden ze toevallig HDCP aan het testen zijn op dat kanaal en dat de Cisco daarvan over het nekje gaat? Hallmark lijkt me een minder bekeken kanaal, alleen mijn vrouw denkt daar anders over. Zij geniet van die ouwe films, maar ze vindt ze nu toch wat te 'zwart'gallig. TV is een Samsung HD ready, en alle andere kanalen doen het prima. Iemand een idee?
 
Update: hetzelfde probleem doet zich nu ook voor bij Discovery World. Zwart beeld en alleen tamelijk grote ondertiteling.
 
Reset de gehele box eens.
En stel alles opnieuw in.

Probeer dan eens een andere gemeente code. (probeer ROTTERDAM maar eens. code 221.)

https://www.upc.nl/pdf/upc_installatiehandleiding_dtv.pdf#page=4

En wat gebeurd er dan?

Is er eventueel een mogelijkheid de box te verplaatsen naar een andere aansluiting in jou woning?
Dus op de aansluiting van tv 2?
 
Update 2:

Ik moest vanavond een falende cd speler (jaja, ik gebruik die oldskool dingen nog) vervangen en met het weghalen van die kabel flikkerde ook de 220V stekker achter uit de Cisco. Zal de monteur die er toch niet goed genoeg ingedrukt hebben.

Afijn, na het weer opstarten was ook het probleem verdwenen. Toch wel een raar probleem geweest maar we hebben weer beeld. Iedereen bedankt voor het meedenken, deze mag wat mij betreft een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan