• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hakkelend geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Afbrutus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Afbrutus

Vandaag ging het telefoongeluid ineens "knipperen", aan-uit-aan-uit, snel achter elkaar. Ik heb neergelegd en teruggebeld, toen was het geluid weer goed.
Op de andere lijn was het ook.
Zou twee lijnen tegelijk teveel zijn voor het modem?
Heeft iemand dit weleens aan de hand gehad?

Sinds eind januari bij Ziggo, tot nu toe zonder problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan