A
Afbrutus
Vandaag ging het telefoongeluid ineens "knipperen", aan-uit-aan-uit, snel achter elkaar. Ik heb neergelegd en teruggebeld, toen was het geluid weer goed.
Op de andere lijn was het ook.
Zou twee lijnen tegelijk teveel zijn voor het modem?
Heeft iemand dit weleens aan de hand gehad?
Sinds eind januari bij Ziggo, tot nu toe zonder problemen.
Op de andere lijn was het ook.
Zou twee lijnen tegelijk teveel zijn voor het modem?
Heeft iemand dit weleens aan de hand gehad?
Sinds eind januari bij Ziggo, tot nu toe zonder problemen.