• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HAARLEM: Meer mensen last van steeds wegvallende verbinding?

Berichten
439
Ik heb al de hele ochtend dat de verbinding enige tijd wegvalt. Soms met tussenpozen van een paar minuten, soms duurt het wat langer voor de verbinding weer wegvalt. En zo gaat het al de hele ochtend/middag.

Meer mensen last van?
 
2032 hier. Sinds paar weken heb ik hier een soort flashback: opeens 's door de week avonds en in het weekend (zoals nu) merkbaar trager ladende pagina's. Net zoals toen (ongeveer 2 jaar terug) zijn de download tests goed maar het laden van pagina's gaat echt merkbaar trager ten opzichte van 2 weken terug.
Wegvallen ook last van maar dat komt omdat m'n modem soms uit zichzelf herstart. En ja, heb al een nieuwe modem en splitter maar helpt niks: signaal (internet en digitale TV) valt even weg dan.
 
Wij hebben haperende beelden op nederland 1. En al een aantal dagen geen SBS6.
 
Hier op 2032 heb ik de laatste tijd alleen last van haperende tv via Horizon. Maar die gebruik ik gelukkig niet als modem. Verder geen last.
 
@ lumerf

Haperende televisiebeelden wil niet zeggen dat je modemverbinding via de Horizonbox dan ook hapert ;)
 
Moet eerlijk zeggen dat ik in 2023 ook geen problemen ondervind. Soms gaat inladen wel eens wat trager, maar dat kan ook aan wifi of een trage laptop zijn omdat deze bezig is met scannen of zo.
Radio luisteren valt weg na een uur of wat, maar daar kan UPC niets aandoen. Dat ligt aan de NPO sinds ze op Icecast over zijn gegaan.
 
Terug
Bovenaan