Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb al de hele ochtend dat de verbinding enige tijd wegvalt. Soms met tussenpozen van een paar minuten, soms duurt het wat langer voor de verbinding weer wegvalt. En zo gaat het al de hele ochtend/middag.
2032 hier. Sinds paar weken heb ik hier een soort flashback: opeens 's door de week avonds en in het weekend (zoals nu) merkbaar trager ladende pagina's. Net zoals toen (ongeveer 2 jaar terug) zijn de download tests goed maar het laden van pagina's gaat echt merkbaar trager ten opzichte van 2 weken terug.
Wegvallen ook last van maar dat komt omdat m'n modem soms uit zichzelf herstart. En ja, heb al een nieuwe modem en splitter maar helpt niks: signaal (internet en digitale TV) valt even weg dan.
Moet eerlijk zeggen dat ik in 2023 ook geen problemen ondervind. Soms gaat inladen wel eens wat trager, maar dat kan ook aan wifi of een trage laptop zijn omdat deze bezig is met scannen of zo.
Radio luisteren valt weg na een uur of wat, maar daar kan UPC niets aandoen. Dat ligt aan de NPO sinds ze op Icecast over zijn gegaan.