D
djdave79
Goedenmorgen,
ik ben gegaan van 60 naar 120. Echter kom ik met downloaden niet verder dan max 9.0 MB/s.
Zijn mijn waardes goed? Heb een 3212 met daarachter een netgear n750.
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 5.1 dBmV 38.3 dB
Channel 2: 4.8 dBmV 36.6 dB
Channel 3: 4.6 dBmV 36.1 dB
Channel 4: 4.4 dBmV 35.0 dB
Channel 5: 5.2 dBmV 37.9 dB
Channel 6: 5.3 dBmV 36.5 dB
Channel 7: 5.0 dBmV 38.6 dB
Channel 8: 4.9 dBmV 37.6 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 45.9 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Heb nu een week het nieuwe horizon pakket. Eerst ging alles via de HB, maar dat heb ik laten veranderen.
Dit was ook afgesproken en een upcwinkel nijmegen. Echter was de 3212 toch afgesloten. Dit is dus weer hersteld, maar met downloaden haal ik niet de snelheden waar ik voor betaal. Met het het 60 abbo haalde ik dit wel.
Ik heb achter de 3212 de netgear n750 zitten als DHCP met daaraan mijn nas de Synology +712 (SABnzb)
Als de niet goed zijn, ga ik toch maar eens de HD bellen om te kijken of het anders kan.
(volgens mij heb ik er ook een versterker in de meterkast. deze komt van de upc af. aangezien er vertakkingen zijn naar de woonkamer, slaapkamer, zolder voor tv. Ik weet nu ff niet of ik ook het internet signaal erop heb zitten. Dit zou ik van het weekend kunnen kijken aangezien alles netjes is weggewerkt.
Graag jullie visie op mijn probleempje. Alvast bedankt.
(P.S. waar of bij wie kan ik mijn usenet provider opgeven. Deze staat namelijk niet in de lijst.)
ik ben gegaan van 60 naar 120. Echter kom ik met downloaden niet verder dan max 9.0 MB/s.
Zijn mijn waardes goed? Heb een 3212 met daarachter een netgear n750.
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 5.1 dBmV 38.3 dB
Channel 2: 4.8 dBmV 36.6 dB
Channel 3: 4.6 dBmV 36.1 dB
Channel 4: 4.4 dBmV 35.0 dB
Channel 5: 5.2 dBmV 37.9 dB
Channel 6: 5.3 dBmV 36.5 dB
Channel 7: 5.0 dBmV 38.6 dB
Channel 8: 4.9 dBmV 37.6 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 45.9 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Heb nu een week het nieuwe horizon pakket. Eerst ging alles via de HB, maar dat heb ik laten veranderen.
Dit was ook afgesproken en een upcwinkel nijmegen. Echter was de 3212 toch afgesloten. Dit is dus weer hersteld, maar met downloaden haal ik niet de snelheden waar ik voor betaal. Met het het 60 abbo haalde ik dit wel.
Ik heb achter de 3212 de netgear n750 zitten als DHCP met daaraan mijn nas de Synology +712 (SABnzb)
Als de niet goed zijn, ga ik toch maar eens de HD bellen om te kijken of het anders kan.
(volgens mij heb ik er ook een versterker in de meterkast. deze komt van de upc af. aangezien er vertakkingen zijn naar de woonkamer, slaapkamer, zolder voor tv. Ik weet nu ff niet of ik ook het internet signaal erop heb zitten. Dit zou ik van het weekend kunnen kijken aangezien alles netjes is weggewerkt.
Graag jullie visie op mijn probleempje. Alvast bedankt.
(P.S. waar of bij wie kan ik mijn usenet provider opgeven. Deze staat namelijk niet in de lijst.)