• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ha ha ! UPC moest mij gelijk geven

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mandyshadow
  • Startdatum Startdatum
M

Mandyshadow

Maand of 4 geleden, formulier ingevuld voor pakket korting. Ik heb nl. Chello classic en telefonie, dus 5 euro korting zag ik wel zitten. Formulier ingevuld met een opmerking erop dat ik via factuur online wilde blijven betalen zoals ik al een tijdje deed na accoord. Opgestuurd en maandje later kreeg ik factuur online maar centjes waren automatisch afgehaald en geen pakket korting. Ikke ff gebeld en een aardig meneer zou dat voor mij in orde maken dat het geld er pas afging na accoord knopje. Ik zou gewoon wel pakket korting krijgen zei hij. Geen probleem ! 2 maanden hele moeilijke facturen ontvangen met correcties en van alles erop. Pakket korting stond erop vermeld en afsluiting van kontrakt en nieuw kontrakt. Pffffffffffff kwa bedrag niet uit te komen  ??? Ach ik denk vlogende factuur dan zie ik het wel dan zou die er normaal uit moeten zien ! Dat klopte zag er heel normaal uit, zonder pakket korting dus  >:(. Ik gebeld, aardige dame aan de telefoon. Tja mevrouw dat moet automatisch anders krijgt u ook geen pakket korting. Tja dan ben ik vorige keer toch verkeerd voorgelicht door uw mensen. Tja dat klopt en die meneer had via de telefoon ook niet iets mogen wijzigen. Nou als ik geen pakket korting krijg dan heb ik dus ook geen nieuw jaarcontract !! Toch ? Jawel dat heeft u wel hoor........ Hummmmm, das niet eerlijk ! Ik krijg geen pakket korting en wel zomaar een nieuw jaarcontract voor noppes.  Ik ben het er NIET mee eens ! Nou mevrouw dan moet ik het es even uit gaan zoeken bij de juridische afdeling. Ben dus vandaag teruggebeld met dat ik geen nieuw jaar contract meer heb en dat ik dus op mag zeggen als ik dat wil ! Ikke dus gelijk !!!!! Ga nu toch eens even hard nadenken wat ik zal doen. Als ze automatisch afschrijven doen ze dat al rond de 18 de, als je gewoon factuur online doe met accoord dan heb je tot de 2de a 3rde van de volgende maand de tijd om te betalen. Die mevrouw kon misschien wel regelen dan ik pas rond de 25 ste afschrijving kreeg maar hmmmmmm of dat wel te vertrouwen issssssss. Ik weet het niet !
 
hmmm ja Stelletje naaiers die Upc Chello
hun service afdeling zuigt gewoon zwaar omdat het vol zit met NOOBZ die niks van de huidige situatie weten en gewoon dom dom dingen aan de telefoon zitten te roepen.
Word afwachten he :)
 
Ik bel al enkele jaren met UPC telefonie en heb sinds kort chello light, dit is ook een pakket met €5,- korting.
Ze hebben mijn abbonnementen meteen omgezet in een pakket met de korting. Ook krijg ik maandelijks een factuur. Geen problemen dus.
 
Nou daar snap ik weinig van, want ik krijg die korting alleen als het geld automatisch van de rekening afgehaald wordt. En je moet Factuur online doen (wat ik al deed maar dan met knopje accoord). Geen korting voor mij dus ! Heb vroeger zoveel ellende gehad met automatische betalingen van UPC gehad dus ik wil het zelf in de hand houden.
 
Gewoon vragen of je chello+ voor de prijs van classic kan krijgen als je het verlengt.
 
Wat is er grappig aan het feit dat er een fout wordt gemaakt en vervolgens gecorrigeerd wordt ??

Ik verwacht hier natuurlijk reactie als: omdat het UPC is .. :-\
 
Terug
Bovenaan