• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Guide: Even geduld a.u.b.

Berichten
4.455
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Bij ons doet de guide het since vanavond niet meer. Het beeld blijft staan op "Even geduld a.u.b."
Dat is via het guide toetsje op de AB. Weer op Guide drukken geeft een zwart beeld en ik kan gewoon weer een zender kiezen waarna de rest weer werkt.

Als ik via het menu naar de TV Guide ga, gebeurt dat ook (Even geduld a.u.b) maar dan slaat de hele box vast.
Alleen een stekker uit/in actie doet het dan nog.

Ik heb nog een geforceerde update gedaan en terug naar fabrieksinstellingen. Helpt niet.

Is dit bekend of ben ik de eerste? Ik kon met de zoekfunctie geen recente info vinden.
 
Ik heb het zelfde probleem, vanalles geprobeerd, maar ook ik moet hééééééél veeeeeeeeeel geduld hebben.
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 
Epg werkt niet meer.krijg weer de melding even geduld aub.Dit is weer het zelfde probleem als een maand geleden,toen bleek het om een storing te gaan.Deze keer weer ?
 
Ik heb het zelfde probleem, ook sinds vrijdagavond. Lokatie Eersel Noord-Brabant
Er is geen oplossing, helaas. :'( :'( :'(
Heb UPC gebeld en na 30 minuten kreeg ik een medewerker aan de Telefoon. :D :D :D
Er werd mij verteld dat er een landelijke storing is. (Mooie GLEUF-smoes natuurlijk) :-\
Maar in ieder geval kunnen we het daar mee doen.
Dus gewoon afwachten. :embarassed:
Ik heb nog meer storing met mijn media-box, moet eigenlijk omgeruild worden.
Gaat nu niet, omdat bij de HELPDESK het systeem plat ligt.
Ze kunnen dus geen gegevens bekijken en dergelijke.
Mij werd verteld om morgen of maandag of dinsdag maar eens even terug te bellen à € 0,10 per minuut. (NET OF IK BULK VAN HET GELD)
Wachttijden zijn bekend bij iedereen dus dat is gem. 30 minuten in de wacht, dure gesprekken om niks.
Dus op dit moment helpt niks.
 
Hier precies hetzelfde! De tweede mediabox, een zwarte Thomson DVR, heeft geen enkel probleem. De grijze Thomson DVR dus wel. Vanmorgen is deze box ook spontaan gereset. Ze zijn er dus denk ik wel mee bezig.
 
Net weer even gekeken maar er is nog niks veranderd. Of men er mee bezig is weet ik niet.
Vanmorgen geen tv gekeken en dus ook geen spontane reset gezien.

Enfin, als het een storing (al dan niet landelijk) betreft dan zit er weinig anders op dan afwachten denk ik.
B.T.W. De box draait nog op softwareversie 3.8.x.x en dus nog (lang) niet op de nieuwe 4.x versie.
Die had ik vorige week, ik meen dnderdag, eventjes spontaan. Zag er goed uit maar door het geklooi van onze vrienden van UPC heb ik enkele opnames gemist door het weer opnieuw moeten instellen van de box.
Ik wist toen nog niet dat alle geplande opnamen ook werden gewist.
(Zie mijn post in de thread over de nieuwe (Eco)software.)
 
Tonne2004 zei:
Net weer even gekeken maar er is nog niks veranderd. Of men er mee bezig is weet ik niet.
Vanmorgen geen tv gekeken en dus ook geen spontane reset gezien.

Enfin, als het een storing (al dan niet landelijk) betreft dan zit er weinig anders op dan afwachten denk ik.
B.T.W. De box draait nog op softwareversie 3.8.x.x en dus nog (lang) niet op de nieuwe 4.x versie.
Die had ik vorige week, ik meen dnderdag, eventjes spontaan. Zag er goed uit maar door het geklooi van onze vrienden van UPC heb ik enkele opnames gemist door het weer opnieuw moeten instellen van de box.
Ik wist toen nog niet dat alle geplande opnamen ook werden gewist.
(Zie mijn post in de thread over de nieuwe (Eco)software.)

Hier draaien beide boxen ook nog op versie 3.8.x.x. Ik heb een geforceerde software-update gedaan (https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/337/related/1), maar dat hielp niet.
 
Hier in Alkmaar hetzelfde probleem de grijze Thompson blijft hangen op de guide. Qua Software kan in melden dat ik nu op 3.8 zit. Heb even op de 4.0 gezeten maar na dat de box was vastgelopen en ik heb van de stroom had gehaald en de stroom er weer op had gezet zat ik weer op versie 3.8 en ook een geforceerde update bracht me niet verder dan 3.8. Het lijkt als of de 4.0 terug getrokken is door UPC ofzo.
 
Ìnderdaad lijkt het alsof UPC versie 4 teruggetrokken heeft om een voor mij zeer vage reden.
In de paar uurtjes dat wij hebben mogen genieten van deze update vielen mij alleen maar positieve dingen op.

Enfin, dat is kennelijk UPC....
 
Ik heb eens gekeken en het lijkt erop dat de Thomson DVR deze fout heeft.

De Pace box en de Cisco box hebben geen problemen met de EPG.

Een vriend van mij heeft de Thomson DVR en ook die hing vast richting de EPG.
Ook die hebben ong 1 uurtje mogen genieten van de update 4.0

Volgens mijn zijn alle Thomson boxen nu dus demend geworden na die update wijziging. :)

Fabrieksinstellingen oid werkt ook niet neem ik aan?
 
Terug
Bovenaan