• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Guide doet het niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter erwin969
  • Startdatum Startdatum
E

erwin969

De guide van de Cisco box doet het niet, 'informatie wordt opgehaald...' blijft er maar staan, maar er gebeurd niets. Storing?
 
erwin969 zei:
De guide van de Cisco box doet het niet, 'informatie wordt opgehaald...' blijft er maar staan, maar er gebeurd niets. Storing?

Even de stroom eraf en weer aanzetten. Zodra de tijd verschijnt op de box op de UPC-knop drukken.Gebeurd hier ook redelijk vaak.
 
Ok, dat moet dan al snel. Staat sinds woensdagavond aangesloten. Nu heb ik wat ingeprogrammeerd voor vanavond, maar ben nu niet thuis, doen die opnames het nu wel gewoon omdat ik ze via de gisterenavond nog werkende guide, ingeprogrammeerd zijn?
 
Zeker ben ik er niet van maar ik denk het wel. Als hier de Guide vastloopt ( en dat gebeurd helaas regelmatig maar ben het omruilen zat) zet ik de schakelaar aan de achterzijde even op uit en gelijk weer aan,Tot nu toe werkte dat altijd. Hier worden de ingestelde progs meestal gewoon opgenomen.
 
Klopt inderdaad ben ik achter inmiddels. Hij is gewoon aan het opnemen. Guide doet het nu ook weer zonder van het stroom te hebben afgehaald.
 
Terug
Bovenaan